logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۶۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش استان زنجان:

نیروهای مسلح ایران دستی را که برای تعرض به سمت ایران دراز شود را قطع می‌کند

نیروهای-مسلح-ایران-دستی-را-که-برای-تعرض-به-سمت-ایران-دراز-شود-را-قطع-می‌کند
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش استان زنجان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی کشور در حالت آماده باش کامل هستند، گفت: نیروهای مسلح ایران دستی را که برای تعرض به سمت ایران دراز شود را قطع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد‌علی بیرانوند روز چهارشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی در میابیم که از همان نخستین روز‌های انقلاب ارتش و ارتشیان عشق و علاقه و میل باطنی خود را به انقلاب و امام راحل ابراز داشتند گفت: بیعت همافران نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ شرکت در کودتای ۲۱ بهمن و  در نهایت پیوستن کامل به صفوف ملت در ۲۲ بهمن سال ۵۷ از افتخارات ارتش است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عوامل نفوذی بیگانه، ضد انقلاب و منافقینی که چشم دیدن این پیروزی را نداشتند با استفاده ابزاری از عناوین، نارضایتی مردمی و خواسته‌های قومی به دنبال آشوب کشیدن مناطقی از کشور و ایجاد ناامنی و در نهایت جداسازی قسمت‌هایی از کشور ایران بودند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش استان زنجان با اشاره به اینکه نیرویی که می‌توانست در آن ایام جلوی دشمنان را بگیرد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود بیان کرد: دشمنان برای تضعیف نیرو‌های ارتش شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی اقدام حکیمانه امام امت در مقابل این موج تفرقه انگیز و حمایت همه جانبه ایشان مبنی بر حفظ، ضرورت ارتش و فرمان تاریخی ایشان باعث اطمینان خاطر و اعتماد به نفس و خودباوری ارتشیان شده و ارتش را به ملت پیوند زد.

بیرانوند افزود: ارتش به خوبی جواب این اعتماد را چه در مبارزه با ضد انقلاب و سرکوب جدایی طلبان و چه در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس با رشادت و ایثارگری‌های فراوانی که از خود رقم زد و چه در دوره بعد از دفاع مقدس تاکنون که همواره در تمامی مناسبت‌ها، حوادث طبیعی، بلایا و هرجا که دولت و ملت نیاز داشته با تمام توان و تجهیزات در کنار دولت و ملت ایستاده و شعار ارتش فدای ملت را به درستی و به معنای واقعی کلمه تعبیر کرده است.

وی با بیان اینکه نشان این مدعا وجود آمار ۴۸ هزار شهید گلگون کفنی است که برای حفظ نظام و تمامیت ارضی این مرز و بوم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است تصریح کرد: در حال حاضر ارتش به عنوان یک نظام قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل بسر می‌برد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از ارکان اصلی قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح برشمرده می‌شود تاکید کرد: در کنار سایر نیرو‌های مسلح عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: بی تردید در تاریخ سراسر رشادت و افتخار ملت ایران بامداد ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگ زرین دیگری بر صفحه افتخار آفرین تاریخ اسلامی است.

بیرانوند با بیان اینکه ۴۵ سال انتظار برای اقدامی عملی مقابل لکه ننگ بشریت و رژیم کودک کش صهیونیسم که از سوی امام راحل به غده سرطانی تشبیه شده بود به پایان رسید عنوان کرد: اقدام تاریخی فرزندان ایران اسلامی در نیروهای مسلح همیشه قهرمان کشور بار دیگر ثابت کرد با کسانی که نگاهی چپ دارند سر ستیز داشته و ذره‌ای از ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید و دست هر متجاوز را از بازو قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر