logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر:

کیفیت پروژه‌های عمرانی نباید فدای سرعت شود

کیفیت-پروژه‌های-عمرانی-نباید-فدای-سرعت-شود
شهردار ابهر با تاکید بر توجه ویژه به کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی در زنجان گفت: در انجام پروژه‌های عمرانی کیفیت نباید فدای سرعت شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در جلسه ارزیابی مدیریت بحران و برنامه‌های عمرانی با بیان اینکه برای حل مشکل آب گرفتگی برخی نقاط حادثه‌ خیز را حذف کردیم تا مشکلات مرتفع شود، اظهار کرد: علی‌رغم این موضوع در برخی نقاط هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید تلاش کنیم این مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به بازدید از تمام نقاط سطح شهر در بارندگی‌های اخیر که مشکل آب‌گرفتگی دارند، تأکید کرد: برای حل این معضل هر چه آب‌های سطحی به حاشیه هدایت شود بهتر است.

حیدری تصریح کرد: در هنگام بارندگی برای اینکه شهروندان مشکلی نداشته باشند همه باید پای کار بوده و تمام مدیران نواحی و کارکنان همکاری لازم را در رفع مشکلات داشته باشند. 

شهردار ابهر در ادامه با اشاره به اینکه در انجام کارهای عمرانی نقاط ضعف باید شناسایی و حل شود، بیان کرد: همکاران نواحی نیز باید مشکلات را انعکاس دهند و برای حل مسائل راهکار ارائه دهند.

 وی با یادآوری اینکه استارت پروژه‌های عمرانی باید زده شود، ادامه داد: یکی از مشکلات در اجرای پروژه‌های عمرانی این است که پیمان‌کاران مصالح برای اجرای پروژه‌ها خالی می‌کنند که گاهی تعلل در اجرا سبب می‌شود این مصالح یا در سطح شهر به حال خود رها شده و یا سرقت شود.

شهردار ابهر با توضیح اینکه علی‌رغم اینکه این مشکل نتیجه کار پیمان‌کار است اما همه از چشم شهرداری می‌بینند، افزود: برای حل مسئله پیمانکاران یا نباید مصالح را خالی و یا به محض خالی شدن کار انجام شود.

حیدری بر ضرورت نظارت بر کار پیمانکاران تأکید کرد و یادآور شد: در برخی از نقاط که هسته اصلی شهر است و مردم در آن زندگی می‌کنند در اجرای پروژه‌ها باید برنامه‌محور عمل کرد تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

 شهردار ابهر در پایان با اشاره به آسفالت‌ ریزی‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود، اذعان کرد: کیفیت آسفالت نباید کیفیت فدای سرعت شود و در نظارت‌ها به عنوان نباید از این موضوع کوتاه آمد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر