logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۹۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسابقات انتخابی المپیک آسیا؛

2 قایقران زنجانی سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کردند

2-قایقران-زنجانی-سهمیه-حضور-در-المپیک-پاریس-را-کسب-کردند-
کسب اولین سهمیه قایق 2 نفره در تاریخ قایقرانی ایران توسط 2 بانوی زنجانی در روئینگ 2 نفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شده و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است. تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و ۱ ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد. 

بیشتر بخوانید

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق 2 نفره کسب کردند.

در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند، با برگزاری این رقابت کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب 2 سهمیه به پایان رسید.  

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک‌وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.  

منبع: نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر