logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

جمع‌آوری ۶۰ میلیون تومان فطریه با کمک خیرین ابهری

جمع‌آوری-۶۰-میلیون-تومان-فطریه-با-کمک-خیرین-ابهری
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان فطریه با حمایت مردم و خیرین جمع‌آوری شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان فطریه با حمایت مردم و خیرین جمع‌آوری و در اسرع وقت به حساب مددجویان شهرستان ابهر واریز شد تا در مواردی چون درمان، معیشت، مسکن و.....هزینه شود.عید سعید فطر، عید پاداش ما مسلمانان است که باید به کمک و یاری نیازمندان و افراد نیازمند شهرمون بشتابیم و لبخند و شیرینی این روز را با یکدیگر تقسیم کنیم. پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی واجب است و چه خوب است که این فطریه را به نیازمندان آبرومند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی هدیه کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پایگاه مستقر در بهزیستی ابهر واقع در خیابان شهید فیاض‌بخش آماده دریافت زکات فطره و نذورات غیرنقدی همشهریان عزیز است.

لطیفی تصریح کرد: خیرین می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6367957071782168 نزد بانک توسعه تعاون واریز کنند.      

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: پرداخت زکات فطره یا فطریه  بر هر مسلمانی واجب است و چه خوب است که این فطریه را به نیازمندان آبرومند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی هدیه کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای شفاف‌سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، گفت: وجوهی که از طریق زکات و فطریه جمع‌آوری می‌شود با تأکید بر جامعه هدف سازمان بهزیستی در حوزه‌های اجتماعی و توانبخشی و برای رفع نیازها و مشکلات آنها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر