logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

مسکن‌سازی باید از دست دلالان نجات پیدا کند

مسکن‌سازی-باید-از-دست-دلالان-نجات-پیدا-کند
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه بی‌ثباتی بازار ارز و طلا و خودرو در زندگی مردم در بازار کالا و خدمات اثر می‌گذارد، گفت: مسئله مسکن مردم یکی دیگر از وعده‌هاست و استان زنجان در ساخت مسکن در کشور رتبه خوبی دارد اما مسکن‌سازی باید از دست دلالان نجات پیدا کند تا ارزان بدست مردم برسد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلطانیه با بیان اینکه مردم در سال جدید یک انتظار از مسئولان دارند، گفت: انتظار مردم این است که سال ۱۴۰۳، سال عمل به وعده‌ها و تحقق وعده‌های مسئولان در عرصه‌های مختلف باشد. 

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: رئیس جمهور امسال دوبار یکبار در پیام نوروزی و یکبار در روز عید فطر در دیدار مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، وعده گشایش اقتصادی و بهتر شدن وضعیت اقتصادی را داد و مردم حقیقتا کار، تلاش و جدیت دولت و رئیس جمهور را می‌بینند و مقام معظم رهبری بارها از دولت تجلیل و تمجید کرده اما وضعیت اقتصادی از تلخی‌های سال گذشته بود یعنی با همه اینها اقتصاد و معیشت مشکل اصلی مردم است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: انتظار مردم این است که این وعده دولت مبنی بر گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی محقق شود.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه بی‌ثباتی بازار ارز و طلا و خودرو در زندگی مردم در بازار کالا و خدمات اثر می‌گذارد، ادامه داد: مسئله مسکن مردم یکی دیگر از وعده‌هاست و استان زنجان در ساخت مسکن در کشور رتبه خوبی دارد اما مسکن‌سازی باید از دست دلالان نجات پیدا کند تا ارزان بدست مردم برسد.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با اشاره به شعار سال و با بیان اینکه دولت در راستای مردمی‌سازی اقتصاد باید زمینه ورود مردم به بازار تولید را آسان کند، ادامه داد: جهش تولید فقط با مشارکت مردم محقق خواهد شد. 

امام جمعه سلطانیه مسئله عفاف و حجاب را یکی دیگر از وعده‌های مسئولان در قوای سه گانه و نهادهای دیگر دانست و با بیان اینکه انتظار این است در این باره همه نهادها به وعده خود عمل کنند، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نظام جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دینداری کند. اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد. نباید کوتاهی کنیم و مسئولین و آحاد مردم و آمرین به معروف و ناهین از منکر در این زمینه وظیفه‌ی خودشان را انجام باید بدهند.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب به وعده‌های داده شده در سلطانیه هم گریزی زد و با بیان اینکه تعریض جاده زنجان سلطانیه و همدان، بهره‌برداری از استخر و مهمتر از اینها مرکز سلول درمانی است که باید تداوم پیدا کند ادامه داد: مرکز سلول درمانی هم توسعه سلطانیه هم اقتصاد و هم اشتغال مردم را بدنبال دارد و مطالبه عموم مردم هم اجرای پروژه سلول درمانی سلطانیه است. 

وی با گرامیداشت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع توسط وهابیون و با اشاره به روایتی از پیامبر خدا (ص) مبنی بر اینکه زیارت کنندگان قبور ائمه معصومین به شفاعت پیامبر نائل می‌شوند و سرزنش کنندگان زائرین حرم‌های ائمه معصومین (ع) بدترین امت هستند و هر کسی به بازسازی عتبات عالیات کمک کند مانند آن است که حضرت سلیمان (ع) را در ساخت بیت‌المقدس کمک کرده و اکنون نیز مشارکت در بازسازی عتبات عالیات از جمله سهیم شدن در طرح کمک به تامین کاشی عتبات عالیات این ثمرات و برکات را دارد، گفت: تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع یک اقدام ضد قرآنی ضد دینی و راهبرد شیطانی برای نابودی تمدن معنویت، توحید و اسلام ناب است. 

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: ارتش یکی از نیروهای مسلح نظام اسلامی است که در زمان پیروزی انقلاب با امام بیعت کرد و در کنار مردم ایستاد و اکنون نیز با یک ساختار ولایی، انقلابی، مردمی و بومی در خدمت نظام اسلامی و مردم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر