logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۶۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر زنجان:

۱۲۵ امدادگر و نجاتگر زنجان آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند

۱۲۵-امدادگر-و-نجاتگر-زنجان-آماده-پاسخگویی-به-حوادث-احتمالی-هستند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هم‌اکنون ۱۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، داود مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی هشدار نارنجی هواشناسی زنجان در خصوص رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش لحظه‌ای باد به نسبت شدید، تیم‌های عملیاتی و خانه‌های هلال در همه مناطق استان در حالت آماده باش برای پاسخگویی به حوادث احتمالی ناشی از این شرایط جوی شده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: هم‌اکنون ۱۴ پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان زنجان با بیش از ۱۲۵ امدادگر و نجاتگر به صورت روزانه آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم های واکنش سریع، آنست، کوهستان و امدادهوایی نیز آماده باش هستند.

مهرگان خاطرنشان کرد: در کنار این تیم‌ها جهت پاسخگویی به موقع و سریع به حوادث احتمالی یک فروند بالگرد، یک دستگاه قایق جی‌مینی و سایر تجهیزات نجات نیز در صورت نیاز در عملیات‌ها بکار‌گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: هموطنان هنگام هشدار‌های هواشناسی و وقوع رگبار و باران از صعود به ارتفاعات، استقرار در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت‌: هنگام وزش باد نیز از قرار گرفتن در مجاور سازه‌های سست، ساختمان و تاسیسات نیمه کاره و مرتفع، و اجسامی که احتمال سقوط آن وجود دارد، به جد پرهیز کنند.

مهرگان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر