logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۶۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان تاکید کرد:

لزوم اهتمام جدی نسبت به تحویل واحدهای مسکن ملی

لزوم-اهتمام-جدی-نسبت-به-تحویل-واحدهای-مسکن-ملی
مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، گفت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و در این راستا جابه‌جایی مدیریتی تحولات خوبی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی زنجان، محمد گلشنی روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: جابه جایی مدیران این دو اداره کل درون سازمانی است و به خاطر استفاده مطلوب از زمان این تغییر و تحول سریع انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان فردی توانمند و خستگی ناپذیر هستند، ابراز کرد: در مسکن ملی تلاش خوبی توسط مدیرکل سابق این اداره انجام گرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان،با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، گفت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه جایی مدیریتی تحولات خوبی را در بخش‌های مختلف ایجاد خواهد کرد.

گلشنی، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دولت بحث مسکن است، تاکید کرد: مسکن ملی از دغدغه‌های مهم استان هم است و در این میان سرپرست جدید این اداره کل با حساسیت ویژه‌ای به موضوع مسکن ملی نگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در هر دستگاهی نیاز به تلاش و تکاپو دارد، افزود: خدمت کردن در این برهه زمانی سخت و ملال‌آور است و در این میان وزارت راه و شهرسازی و استاندار به این نتیجه رسیدند که جابه‌جایی در این دو اداره کل صورت گیرد و سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان با تلاش و با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند کارها را به نتیجه برسانند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، یاد آورشد: امیدوارم این تغییر و تحول مدیریتی در این دو دستگاه اجرایی برای استان و مردم مایه خیر و برکت باشد و از این ظرفیت برای جمع کردن مشکلات حوزه مسکن به خوبی استفاده شود.

گلشنی افزود: استاندار زنجان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اهتمام جدی دارند و در این راستا شایسته است سرپرست جدید این اداره کل با همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان پروژه‌ها مسکن را با شدت و قوت اجرا کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر