logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

تشکیل ۶۰۵ پرونده تخلف صنفی در زنجان

تشکیل-۶۰۵-پرونده-تخلف-صنفی-در-زنجان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای عید نوروز تاکنون 4 هزار و 150 بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام شده است، گفت: در طول بازرسی‌ها 605 مورد پرونده به ارزش 15 میلیارد ریال تشکیل شده است.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: از ابتدای عید نوروز تاکنون 4 هزار و 150 بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی انجام شده، افزود: در طول بازرسی‌ها 605 مورد پرونده به ارزش 15 میلیارد ریال تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به دریافت و رسیدگی به 170 مورد شکایت مردمی، گفت: در مدت زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر، شرکت‌های مسافرتی زمینی، ریلی، هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی و قالیشویی نیز مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

گلشنی اذعان کرد: عمده بازرسی‌ها از نانوایی‌ها، عرضه کنندگان لباس و کفش، قنادی‌ها، آجیل فروشی‌ها و رستوران‌های بین شهری انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد، بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و یا سایر تخلفات موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش و یا در سامانه www.۱۲۴.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر