logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۶۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مدارس شبانه‌روزی زنجان به حال خود رها شده است

مدارس-شبانه‌روزی-زنجان-به-حال-خود-رها-شده-است-
امام جمعه زنجان با انتقاد از وضعیت مدارس شبانه روزی در استان زنجان گفت: مدارس شبانه روزی زنجان از هر جهت به طور مستقیم و غیر مستقیم، در بحث آموزش و در بحث تربیتی و هم مسائل دیگر به حال خود رها شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای استان زنجان اذعان کرد: مدارس شبانه روزی از هر جهت مستقیم و یا غیر مستقیم، دربحث آموزش و در بحث تربیتی رها شده که این مدارس نیاز به توجه بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امیدواریم در استان زنجان با یک تجدید نظر و با آمادگی بیشتر برای مهر ماه دقیق‌تر برنامه‌ریزی شود، افزود: بعد از 45 سال به این نتیجه رسیده‌ایم که جمهوری اسلامی ایران، عدالت آموزشی را رعایت نکرده و این خود جای سوال دارد و در وهله اول سیاست گذاران و بعد مجریان مورد سوال و انتقاد قرار می‌گیرند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به عدالت آموزشی بیان کردند: اولین اقدامی که در این رابطه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شد باید مورد توجه قرار گرفته و امید است این سیاست‌گذاری در استان به مرحله عملیاتی برسد.

وی با تاکید بر رعایت و عملیاتی شدن عدالت آموزشی در استان زنجان گفت: عدم اجرای عدالت آموزشی باعث شده موضوع شهریه در پذیرش دانش آموزان به عنوان حرف اول مطرح شود.

خاتمی با بیان اینکه 20 تا 25 میلیون تومان هزینه صرف تحصیل فرزندان برخی از خانواده‌ها می‌شود گفت: انتظار می‌رود خروجی آموزش و پرورش مطلوب باشد چرا که این کودکان و نوجوانان امانت یک نسل هستند و اگر کوتاهی شود مقابل یک نسل مسئول هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از وزارت آموزش و پرورش در اجرای عدالت آموزشی مسئله تحصیلی دانش آموزان که سرنوشت یک کشور را رقم می‌زنند، جدی گرفته و در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر