logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۴۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کردند

امام-جمعه-و-استاندار-زنجان-به-مناسبت-یوم-الله-۹-دی-بیانیه-صادر-کردند
امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امام جمعه و استاندار زنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

بیشتر بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم

9 دی ماه ۱۳۸۸ از جمله درخشان‌ترین روزهای حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مظهر نفوذ‌ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت و زمان شناسی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت است.

در این روز ملت خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضوری حاكی از بصیرت و آگاهی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پاسخی کوبنده به فتنه‌گران و پشتیبانان خارجی آنان دادند و حرکتی به یاد ماندنی و جاودان در تاریخ ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مردم در این روز" در مقابله با فتنه؛ خودشان به پا خاستند، نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران بود".

اکنون که در سالروز این حماسه تاریخی، شکوه و اهمیت حقیقی آن بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است اینجانبان ازهمه مردم بصیر استان دعوت می‌کنیم همراه با موج خروشان ملت فهیم ایران اسلامی در مراسمی که به این منظور برگزار می شود شرکت نموده و حماسه ماندگار دیگری را بر دفتر افتخارات مردم ولایتمدار و عاشورایی این خطه بیفزایند.

علی خاتمی

نماینده ولی فقیه در استان

محسن افشارچی

استاندار زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر