logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۵۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 1000 میلیارد تومان طرح‌ واگذاری پساب به صنایع زنجان

اجرای-1000-میلیارد-تومان-طرح‌-واگذاری-پساب-به-صنایع-زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حوزه واگذاری پساب به واحدهای صنعتی زنجان، بیش از 1000 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، علی‌محمد نادرخانی امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: در حوزه واگذاری پساب به واحدهای صنعتی زنجان، بیش از 1000 میلیارد تومان پروژه در دست اجرا قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح‌ها شامل احداث 85 کیلومتر خط انتقال، 80 کیلومتر شبکه توزیع و اجرای چندین باب ایستگاه پمپاژ، مخازن ذخیره و تصفیه خانه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای این طرح‌ها 1200 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک صنعتی اشراق، نوآوران و شهریاری از پساب تولیدی در تصفیه خانه فاضلاب برخوردار می.شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این دیدار با اشاره به محدودیت در منابع تامین آب استان گفت: پساب تولیدی در تصفیه‌خانه فاضلاب به عنوان یک منبع آب دائمی و جایگزینی مناسب برای آب پاک می‌تواند در پیشگیری از هدر رفت آب و صیانت از منابع آب زیرزمینی نقش شایانی داشته باشد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون 11 هزار متر مکعب قرارداد واگذاری پساب برای صنایع استان زنجان منعقد شده است که شرکت آبفا آمادگی دارد نسبت به افزایش حجم این قرارداد اقدام نماید.

وی با تاکید بر اینکه ارائه پساب به صنایع در نهایت به نفع مردم و کمک به تولید محسوب می‌شود گفت: شرکت آبفا استان زنجان تمامی اقدامات لازم جهت واگذاری هرچه بیشتر پساب به صنایع را در کوتاه‌ترن زمان بعمل خواهد آورد.

نادرخانی تاکید کرد: صنایع آب‌بری همچون پتروشیمی و صنایع فولادی که بصورت فرآیندی آب مصرف می‌کنند در اولویت واگذاری پساب قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر