logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

استقرار اکیپ‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در محورهای مواصلاتی زنجان

استقرار-اکیپ‌های-محسوس-و-نامحسوس-پلیس-راه-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز تصادفات در جاده‌ها پلیس راه استان زنجان در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند گفت: تمام تخلفات رانندگان به صورت محسوس و نامحسوس توسط پلیس راه زنجان ثبت می‌شود.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان  از 24 اسفندماه در جاده‌های مواصلاتی آغاز شده و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1403 ادامه خوهد داشت گفت: تمام همکاران پلیس راه استان زنجان آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد افزایش تردد وسایل نقلیه در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان هستیم  اظهار کرد: پلیس راه تمام توان عملیاتی خود را به کار گرفته تا در صورت بروز مشکلات در جاده‌ها همکاری لازم را با افراد داشته باشد و امیدواریم  شاهد تصادفات دلخراش در جادهای مواصلاتی استان نباشیم و نوروز خوبی برای همشهریان رقم خورد.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان درایام نوروز با تیم‌های محسوس و نامحسوس تمام  تخلفات رانندگان در جاده‌ها را رصد خواهد کرد و با افراد متخلف برخود می‌شود تا از بروز حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.

میناخانی گفت: در کنار پلیس راه زنجان، هلال احمر، اداره راهداری و اورژانس نیز همکاری لازم را داشته تا نوروز خوبی را در برای همشهریان رقم زنند.

وی افزود: پلیس راه زنجان نقاط حادثه خیز را در جاده‌ها احصا کرده و به اداره راهداری معرفی می‌کند تا با انجام اقدامات زود بازده نواقص مربوطه در جاده‌ها رفع شود و تا کنون 130 نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده است.   رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان ابراز کرد: خوشبختانه تصادفات در استان زنجان در 11 ماه سالجارسی 12 درصد کاهش  داشته است.  

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ]
اخبارتون به روزه و این خیلی خوبه دستتون درد نکنه
فرم ارسال نظر