logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۶۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

۲۰۰ هکتار به مساحت شهر ابهر اضافه می‌شود

۲۰۰-هکتار-به-مساحت-شهر-ابهر-اضافه-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: خبر خوش به شهروندان این است که از وزیر کشور دستوری درباره بازنگری در طرح جامع و طرح تفصیلی گرفته شده است، با تحقق این موضوع 2 هزار هکتار به سطح شهر ابهر اضافه می‌شود.

سعید بهاوری در حاشیه دیدار با معتمدین ابهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه در این دوره از شورای شهر کارهای ماندگار کم نداشتیم، گفت: یکی از این کارها در حوزه صدور پروانه برای احداث منزل مسکونی در شهرک‌ها است‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان این که این زمین‌ها در شهرک‌هایی مانند پونک، گلریس، آمیکو، کارمندان‌ و مینو ۲۵ سال پیش تفکیک شده و بلاتکلیف بود، ادامه داد: این زمین‌ها نزدیک به سه هزار قطعه است که به همت شورا و شهرداری در بحث آماده‌سازی آنها ورود شد.

 بهاوری با اشاره به اینکه در حال حاضر در بحث آماده‌سازی به غیر از شهرک مینو که مراحل پایانی را طی می‌کند در بقیه شهرک‌ها پروانه صادر می‌شود، ادامه داد: این امر گامی مثبت در جهت حل مشکلات مردم و کاهش قیمت زمین و مسکن است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: در بحث بازگشایی‌ها تا جایی که مردم همکاری کردند کم نگذاشته‌ایم به طوری که در نقاط مختلف شهر شاهد بازگشایی‌ها هستیم.

بهاوری با اشاره به اینکه میدان‌گاهی در سطح شهر که از قدمت زیادی نیز برخوردار است برای برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی تدارک دیده نشده بود، افزود: به همت شورا و شهرداری چهار میدان‌گاه در شهر ایجاد شده است که شامل میدان پیر، میدان زیدالکبیر، امامزاده اسماعیل شناط و میدان‌گاه شریف‌آباد است.

این مسئول افزود: خبر خوش به شهروندان این است که از وزیر کشور دستوری درباره بازنگری در طرح جامع و طرح تفصیلی گرفته شده است، با تحقق این موضوع به خودی خود ۲۰۰ هکتار به سطح شهر اضافه می‌شود.

بهاوری با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه قلعه‌تپه یکی از نقاط تاریخی شهر و هویت شهرستان است که به آن باید توجه ویژه داریم، اذعان کرد: جهت بازگشایی این مسیر دیداری با وزیر میراث فرهنگی داشتیم دستوراتی که ایشان دادند این است که این منطقه اول کاوش شود و در صورت نبود آثار تاریخی بازگشایی در آن صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر