logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۶۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

مردم غزه نماد مقاومت بوده و مانند اصحاب کربلا هستند

مردم-غزه-نماد-مقاومت-بوده-و-مانند-اصحاب-کربلا-هستند
امام جمعه زنجان با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: مردم غزه نماد مقاومت بوده و مانند اصحاب کربلا هستند که در برابر ظلم و ستیز دشمن به شدت ایستادگی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت الله علی خاتمی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس، با اشاره به اینکه ایستادگی مردم غزه ستودنی است، گفت: مردم غزه نماد مقاومت بوده و مانند اصحاب کربلا هستند که در برابر ظلم و ستیز دشمن به شدت ایستادگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان ایکه غزه نماد ایستادگی در برابر ظلم است، گفت: در حال حاضر نیز در دشوار‌ترین شرایط زندگی و بدون هیچ امکاناتی قرار دارند.

امام جمعه زنجان بر لزوم حمایت از فلسطین و مردم غزه تاکید کرد و گفت: با اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب، چندین هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند که بیش از ۷۰ درصد شهدا نیز شیرخوارگان، کودکان و زنان هستند.

وی با اهمیت برشمردن روز قدس اذعان کرد: مردم غزه نیاز به حمایت دارند و باید راهپیمایی این روز با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی رهبر معظم انقلاب در همه بیانات و سخنرانی‌های خود حتی در روز درختکاری به موضوع غزه اشاره داشتند، گفت: روز قدس فرصتی است که ایران اسلامی پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام کرده و صدای آنها را به گوش جهانیان خواهد رساند.

وی با بیان اینکه فلسطین مسئله اول جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: یقینا مردم ایران نیز سهم و وظیفه خود را در این خصوص در روز قدس به نحو مطلوب انجام خواهند داد و مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر