logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۶۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

آزادی‌خواهان عالم روز قدس استثنائی رقم خواهند زد

آزادی‌خواهان-عالم-روز-قدس-استثنائی-رقم-خواهند-زد
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه مهم‌ترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با مستکبران و به ویژه صهیونیست‌ها است، گفت: وضع غزه آن هم در ماه رمضان، اسفبار است؛ مردم ایران و آزادیخواهان عالم، روز قدس استثنائی رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر و روزه‌داری، گفت: باید دست بوس کسانی باشیم که به مقوله امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: همه مسئولان باید حامی امر به معروف باشند؛ اشتباه موردی و بعضاً فرضی بعضی‌ آمران به معروف و ناهیان از منکر نباید محملی برای جولان دادن مخالفان نظام و پدیده امر به معروف و نهی از منکر شود. 

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که کشف حجاب یک حرام سیاسی است و باید حل شود، تصریح کرد: تمام مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند که برای تحقق این دستور چه تدارکی دیده‌اند و چه اقدامی انجام داده‌اند. 

‌وی بیان کرد: دشمن یقین دارد که بهترین راه مبارزه با حاکمیت عفاف؛ حجاب و حیا در جامعه، تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر است و با هجمه رسانه‌ای در صدد رسیدن به این هدف شوم است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در بخشی دیگر با اشاره به اینکه روزه‌خواری علنی نه فقط غیر دینی که بلکه ضد انسانی و ضد اخلاقی است، گفت: روزه واجب شد تا همه درد همدیگر را بفهمند اما کسی که روزه‌خواری علنی می‌کند، درست در نقطه مقابل این تفکر و اعتقاد حرکت می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مصداق امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با مستکبران و به ویژه صهیونیست‌ها است، ادامه داد: وضع غزه آن هم در ماه رمضان، اسفبار است؛ مردم ایران و آزادی‌خواهان عالم، روز قدس استثنائی رقم خواهند زد. با این حال جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین محصول اندیشه‌های جنایت‌بار غربی است، آمریکا برای قدرت نمایی در برابر روسیه، با بازیچه قرار دادن یک دلقک به عنوان رئیس جمهور اوکراین؛ این کشور را به یک ویرانه تبدیل کرده است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت ایران، گفت: عدم تبعیت از رهبری و هدایت‌های دلسوزانه آیت‌الله کاشانی؛ عدم دشمن‌شناسی و اعتماد به دشمن، ملی شدن صنعت نفت را به یک حرکت عقیمی تبدیل کرد که صرفاً موجب دست به دست شدن سرمایه نفت کشور در بین سران استکبار شد. 

وی در بخشی دیگر با اشاره به طرح فجرانه گفت: این طرح اگر چه تصمیمی نیکوست، اما باید مشکلات مربوط به آن در اسرع وقت حل شود. دولت نباید اجازه دهد که این احساس در مردم ایجاد شود که منفعت اصلی یارانه فجرانه نصیب سرمایه‌داران می‌شود. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با تقدیر از اقدام دولت و رئیس جمهور برای رفع مشکل مسکن یادآور شد: بهترین روش برای حل مشکل مسکن، تحول زمین به اشخاص است. ساخت مسکن باید از انحصار پیمانکاران فرصت طلب خارج شود. پیمانکاری کردن تولید مسکن، ضمن آن که قیمت تمام شده مسکن را حداقل به دو برابر رسانده است، موجب ترویج افراطی زندگی آپارتمانی شده است. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر