logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان مطرح کرد:

لزوم توجه به نحوه بازاریابی در عرصه تجارت بین‌المللی

لزوم-توجه-به-نحوه-بازاریابی-در-عرصه-تجارت-بین‌المللی
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه نحوه بازاریابی در عرصه تجارت بین‌المللی موثر است، گفت: برای موفقیت در تجارت جهانی باید با اصول بسته‌بندی، روش‌های حمل و نقل نوین کالا تولیدی آشنایی داشت تا بتوان محصولات تولیدی را وارد بازار خارجی کرد.

مهدی رنگرونا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در طی ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ میزان صادرات در مقایسه با سال گذشته در کشور ۱۱ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه میزان صادرات استان زنجان نیز امسال ۲۱ درصد کاهش یافت افزود: اگر مجموع میزان صادرات استان از دیگر گمرکات را هم لحاظ کنیم امسال در ۹ ماهه شاهد کاهش ۱۵ درصدی صادرات هستیم چون صادرات استان در ۹ ماهه امسال بر مبنای مبداء تولید ۴۵۷ میلیون دلار است ولی این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۵۳۹ میلیون دلار بود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در پاسخ به سوالی در خصوص اقلام صادراتی استان زنجان، اذعان کرد: عمده اقلام صادراتی شامل به شمش سرب، شمش روی، کنسانتره روی، فولاد، ترانسفورماتور، پروفیل، مفتول مسی، لبنیات است.

وی با اشاره به اقلام وارداتی استان نیز افزود: ماشین‌آلات خط تولید، کاغذ و مقوای بازیافتی، خمیر چوب، خاک معدنی، ورق هسته، پودر جاذب، نوار پلاستیکی، نخ پلی‌آمید و نخ پلی‌استر بود.

رنگرونا با اشاره به عمده کشورهایی که صادرات کالاهای استان زنجان به این کشورها انجام می‌گیرد، گفت: پاکستان، ازبکستان، ترکیه، عراق، امارات از جمله مقصدهای صادراتی استان هستند. 

وی با بیان اینکه سبد صادراتی استان در طول زمان متنوع شده است، خاطرنشان کرد: تعداد اقلام صادراتی استان در طول سال‌های پیشرو از 15 قلم کالا به 35 قلم رسیده است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه نحوه بازاریابی در عرصه تجارت بین‌المللی تاثیرگذار است، گفت: برای موفقیت در تجارت جهانی، باید با اصول بسته‌بندی و روش‌های حمل و نقل نوین اقلام و کالاهای تولیدی آشنایی داشت تا بتوان محصولات تولیدی را وارد بازار خارجی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر