logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۶۰۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی

برگزاری-ششمین-جشنواره-ملی-فعالان-دفاع-مقدس-در-فضای-مجازی-
مدیرکل حفظ آثار استان زنجان با بیان اینکه بهترین روش برای معرفی شهدا استفاده از فضای مجازی است و گفت: ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بخش‌های مختلفی از جشنواره به صورت دو بخش دانش آموزی و عمومی تقسیم شده است که بخش ویژه آن مربوط به بخش دانش آموزی است گفت: محورهای جشنواره پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزارهای کاربردی، کلیپ موشن گرافیک و پویا نمایی انیمیشن را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار از اسفندماه تا 31 اردیبهشت ماه 1403 است و در این زمینه ادامه داد علاقمندان می‌تواند آثار خود را در اپلیکیشن‌های ایتا، شاد و تلگرام به نشانی  @hefzeasar_zn ارسال کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: فعالیت استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در زنجان برگزار خواهد شد.

موسوی ابراز کرد: افراد برگزیده در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به بنیاد حفظ و آثار تهران معرفی می‌‌شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناساندن و نحوه استفاده از فضای مجازی برای نسل‌های جدید در نظر گرفته شده است عنوان کرد: استفاده از فضای مجازی راهی مناسب برای معرفی ایثار و از خودگذشتگی شهدا به نسل‌های امروز  انقلابی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر