logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۵۹۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری شهرستان سلطانیه در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ارتقاء وضعیت راه‌های سلطانیه جزو اولویت‌ها است

-ارتقاء-وضعیت-راه‌های-سلطانیه-جزو-اولویت‌ها-است
رئیس اداره راهداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی سلطانیه است، گفت: راهدارخانه ده جلال در محور سلطانیه خدابنده در همین راستا احداث شد.

حمید نظری در گفتگو پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برای احداث راهدارخانه ده جلال در محور سلطانیه خدابنده زیر بنای 300 متر در نظر گرفته شده است، گفت: این راهدارخانه در دو واحد به صورت کامل و مجهز اجرا شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: با احداث و بهره‌برداری این راهدارخانه در حوزه نگهداری از راه‌ها و با مدیریت صحیح در مواقع بحران، محور مذکور از امنیت بیشتری برخوردار خواهد شد. 

رئیس اداره راهداری شهرستان سلطانیه گفت: برای احداث راهدارخانه ده‌جلال 50 میلیارد ریال اختصاص یافته است. 

وی عنوان کرد: این راهدارخانه نقش اصلی در آماده‌باش راهداران برای مواقع بحرانی از جمله راهداری زمستانی ایفا می‌کند و با توجه به اینکه پروژه بهسازی و تعریض محور سلطانیه خدابنده نیز در حال انجام بوده و طبیعتا ترافیک عبوری محور نیز افزایش خواهد یافت بنابراین احداث راهدارخانه مجهز ده‌جلال از ضروریات شهرستان بود که به لطف خدا عملی شد.

نظری گفت: احداث راهدارخانه ده‌جلال در کیلومتر ۹ محور سلطانیه به قیدار، یکی از اهداف و ضروریات است که اداره راهداری شهرستان به این موضوع پرداخته است و از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی سلطانیه است.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر