logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۵۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان:

شهرداری زنجان برای دریافت مطالبات خود کوتاهی کرده است

شهرداری-زنجان-برای-دریافت-مطالبات-خود-کوتاهی-کرده-است
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان گفت: در خصوص دریافت مطالبات، شهرداری کوتاهی کرده است و باید ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضای شورا و خبرنگاران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

حسین حمزه‌لو پاک در خصوص لایحه ارسال گزارش قطعی حسابرسی سال ۱۴۰۱ شهرداری، گفت: تلاش برای اصلاح و شفافیت فرایند‌ها بوده است و شورای ششم تقریبا همه تفریغ‌های شورای پنجم را نیز بررسی کرد، امروز نیز در موعد مقرر تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ انجام شد

وی اذعان کرد: برخی از ایرادات گزارش حسابرسی فعلی هم به سال‌های قبل باز می‌گردد.

حمره‌لوپاک تاکید کرد: ایرادات موجود در گزارش حسابرسی در جلسات بررسی و برای اصلاح فرایند تکالیفی برای شهرداری تعریف خواهد شد تا روند بهبود یابد.

وی افزود: اگر گزارش حسابرس در سال‌های قبل بررسی شود بندهای متعددی دارد اما با فرایند طی شده روند رو به بهبود است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان در‌آمد شهرداری در سال ۱۴۰۱ را یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه مصوب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که با اصلاح متمم به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی در بخشی دیگر بیان کرد: در خصوص دریافت مطالبات، شهرداری کوتاهی کرده است و باید ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه قرارگاه در پروژه شهیدان کریمی با سرعت تمام در حال پیشروی است، گفت: در هر چهار جبهه پروژه فعال است و قراداد با قرارگاه خاتم به صورت ۷۰ به ۳۰ منعقد شده است با این حال از محل تهاتر غیر نقدی پنج قطعه زمین از قطعات پشت بیمارستان به مبلغ ۵۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر