logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر ابهر:

شورای شهر ابهر به دیگران اجازه دخالت در امور شهرداری را نمی‌دهد

شورای-شهر-ابهر-به-دیگران-اجازه-دخالت-در-امور-شهرداری-را-نمی‌دهد
رئیس شورای شهر ابهر گفت: هیچ یک از اعضای شورا در جابجایی نیروها به دیگران اجازه دخالت نخواهند داد و در صورت مشاهده، گزارش‌های لازم به نهادهای مرتبط ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید بهاوری در مراسم معارفه شهردار ابهر با اشاره به خلاصه‌ای از اقدامات صورت گرفته در دوره سرپرستی شهرداری ابهر، اظهار کرد: اقداماتی که در مدت سرپرستی سیدکیانوش حسینی توسط شهرداری انجام شد بسیار مطلوب بود که این امر جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در زمان سرپرستی سیدکیانوش حسینی، فعالیت چشم‌گیری در ایام‌‌الله دهه فجر و سایر امور انجام شد و همین فعالیت‌ها سبب شد ایشان جزء معدود مدیرانی باشند که توسط فرماندار شهرستان برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر مورد تقدیر قرار گرفتند.

بهاوری با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ابهر در انتخابات و با تقدیر از تمام کسانی که پای صندوق‌های رأی رفته و در ایجاد شور انتخاباتی دخیل بودند، گفت: امیدواریم نمایندگان منتخب مردم بتواند با تصمیماتی که در صحن مجلس گرفته می‌شود گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم شهردار و مجموعه شهرداری در رسیدن به اهداف محوله و خدمت به مردم موفق باشند باید دست در دست هم دهیم، گفت: شورا کمر همت برای خدمت به مردم و آبادانی شهر ابهر را بسته است و همواره در کنار مردم خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با توضیح اینکه در مدت هفت ماهی که رضا حیدری به عنوان شهردار ابهر فعالیت داشتند شاهد اقدامات خوب ایشان در سطح شهر بودیم، افزود: تمام تلاش‌ها بر این است که اجازه ندهیم هیچ شهروندی ناراحت از شهرداری بیرون برود.

بهاوری با تأکید بر این مطلب که هیچ یک از اعضای شورا در جابجایی نیروها دخالت نخواهند کرد و به دیگران نیز اجازه این کار داده نخواهد شد، افزود: در صورت مشاهده گزارش‌های لازم به نهادهای مرتبط ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر