logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۵۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست هیأت کونگ‌فو استان زنجان:

مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور دختران به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

مسابقات-کونگ‌فو-قهرمانی-کشور-دختران-به-میزبانی-زنجان-برگزار-می‌شود-
سرپرست هیأت کونگ فو استان زنجان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور نونهالان ونوجوانان بانوان انجمن توا در زنجان برگزار می‌شود. این مسابقات 17 و 18 اسفند با حضور 17 استان برگزار خواهد شد.

بهروز عالمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و نوجوانان بانوان انجمن توا در زنجان برگزار می‌شود اظهار کرد: این مسابقات از 17 تا 18 اسفند با حضور 17 استان در سالن 6 هزار نفری امام خمینی(ره) ورزشگاه انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اهمیت رشته کونگ‌فو افزود: رشته کونگ فو در استان زنجان جزو برترین‌های کشور است و همیشه تیم‌های مدال‌آور روی سکو رفته‌اند. دو تیم در رده سنی نونهالان و نوجوانان در این مسابقات شرکت می‌کنند و در مجموع 230 شرکت کننده حضور خواهند داشت.

سرپرست هیأت کونگ‌فو استان زنجان با تاکید براینکه همچنین 35 نفر از بانوان زنجانی نیز در این مسابقات حضور دارند  ادامه داد: در این مسابقات 30 نفر داور و عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.  

وی با بیان اینکه ورزشکاران زنجانی در اردیبهشت ماه سال جاری در دو مسابقه حضور داشتند خاطر نشان کرد: در این دوره که با حضور رده سنی نونهالان و نوجوانان انجمن توا برگزار شد ورزشکاران زنجانی قهرمان این رقابت‌ها شدند. 

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر نیز انجمن کمپو را داشتیم که در رده بزرگسالان قهرمان شدیم و مسابقات فدراسیون در استان بندرعباس در رده سنی نوجوانان قهرمانی ایران را نیز کسب کردیم عنوان کرد: امسال  استان زنجان از نظر کسب مدال رکورد‌دار بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر