logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۱۳۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت کنگ‌فو شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا:

کونگ‌فوکاران زنجانی مدال طلای تیمی رده بزرگسالان مسابقات کشوری را از آن خود کردند

کونگ‌فوکاران-زنجانی-مدال-طلای-تیمی-رده-بزرگسالان-مسابقات-کشوری-را-از-آن-خود-کردند
رئیس هیئت کنگ‌فو شهرستان ابهر گفت: بعد از دو روز رقابت نفس گیر بین قهرمانان، کونگ‌فوکاران زنجانی مدال طلای تیمی رده بزرگسالان و نقره جوانان مسابقات کشوری را از آن خود کردند.

قربان‌علی یاوری در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت یادواره شهدای شهرستان ابهر و مسابقات انتخابی تیم ملی بازماینا‌(آزاد) کونگ فو در استان زنجان به میزبانی شهر ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ۱۹ استان در قالب ۳۶ تیم جوانان و بزرگسالان ۲۲۹ فایتر شرکت داشتند که این رویداد بزرگ از تاریخ ۲۸ تیر ماه روز وزن کشی شروع و در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ تیر ماه ادامه داشت.

یاوری با بیان اینکه در تاریخ ۲۹ تیر ماه با حضور مسئولین شهر و استان در افتتاحیه مسابقات صورت گرفت، گفت: افتتاحیه با خیر مقدم‌گویی مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر و با سخنرانی حدادیان رئیس محترم هیئت کونگ فو استان زنجان آغاز شد.

رئیس هیئت کنگ‌فو شهرستان ابهر تصریح کرد: در این برنامه از ۳ خانواده شهدای کونگ فو، پدر شهید بهزاد جعفری، مادر شهید غلامحسین طارمی و برادر شهید یاور معروفخانی تجلیل شد.

یاوری گفت: بعد از دو روز رقابت نفس‌گیر بین قهرمانان در تاریخ ۳۰ تیر ماه مراسم اختتامیه و اهدای مدال انجام شد و این نتایج به دست آمد؛ در بخش تیمی رده بزرگسالان، استان زنجان با ۷۰ امتیاز تیم اول ، استان البرز با ۴۸ امتیاز تیم دوم و استان آذربایجان غربی با ۴۴ امتیاز تیم سوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش تیمی رده جوانان، تیم استان آذربایجان غربی اول، استان زنجان دوم و استان مازندران سوم شدند، گفت: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به استان بوشهر اهدا شد.

یاوری در پایان از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان،داوران و مسئولان کشوری، استانی شهرستانی که در اجرای این مسابقات نقش بسیار مهمی داشتند تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر