logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۵۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت کونگ‌فو ابهر خبرداد

کسب 11 مدال در مسابقات قهرمان کشوری کونگ‌فو توسط ورزشکاران ابهری

کسب-11-مدال-در-مسابقات-قهرمان-کشوری-کونگ‌فو-توسط-ورزشکاران-ابهری
رئیس هیئت کونگ‌فو ابهر با اشاره به کسب 11 مدال در مسابقات قهرمان کشوری کونگ‌فو توسط ورزشکاران ابهری، گفت: تیم کونگ‌فو ابهر در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد.

قربانعلی یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری کونگ‌فو به میزبانی تهران، اظهار کرد: 12 نفر کونگ‌فو کار ابهری به نمایندگی از استان زنجان در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران ابهری در این دوره از مسابقات، ابراز کرد: در این مسابقات سه مدال طلا، سه مدال نقره، سه مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیئت کونگ‌فو ابهر با بیان اینکه در بخش بانوان هم 5 کونگ‌فو کار در این مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: 2 مدال برنز هم در بخش بانوان کسب شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ابهری در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشتند، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات نماینده‌ای در رده سنی بزرگسالان نداشتیم.

یاوری با بیان اینکه کونگ‌فو کاران ابهری در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات شدند، افزود: 500 ورزشکار ثبت شده برای این رشته ورزشی در شهرستان ابهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه سالی نیست که ورزشکاران ابهری در این رشته عنوان قهرمانی کشوری را کسب نکنند، ادامه داد: در حال حاضر 3 نفر از شهرستان ابهر عضو تیم ملی کونگ‌فو در رده سنی بزرگسالان و بخش آزاد هستند.

رئیس هیئت کونگ‌فوی ابهر با اشاره به نیازمندی‌های هیئت کونگ‌فوی ابهر، افزود: اداره ورزش و جوانان ابهر مقدمات کار را فراهم می‌کند اما متأسفانه هیچ اسپانسری در ورزش‌های انفرادی حاضر به اسپانسری نیست و این یک نیاز است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر