logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۵۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان:

سازه‌های تبلیغاتی در صورت لزوم افزایش می‌یابد

سازه‌های-تبلیغاتی-در-صورت-لزوم-افزایش-می‌یابد
شهردار ماهنشان با بیان اینکه سازه‌های تبلیغاتی در صورت لزوم افزایش می‌یابد گفت: محدودیتی در این کار وجود ندارد و در صورت نیاز تعداد سازه‌های تبلیغاتی را در سطح شهرستان ماهنشان افزایش می‌یابد.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سازه‌های تبلیغاتی در صورت لزوم افزایش می‌یابد و ما محدودیتی در این کار نداریم و در صورت نیاز تعداد سازه‌های تبلیغاتی را در سطح شهرستان ماهنشان افزایش می‌دهیم تا نامزدهای انتخاباتی عکس‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی را در محل‌های یاد شده نصب کنند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات و مشاهدات عینی متاسفانه علی‌رغم تذکرات قبلی تعدادی از طرفداران اقدام به چسباندن عکس و پوستر در کاندیداهای خود در تاسیسات شهری کرده‌اند.

شهردار ماهنشان عنوان کرد: سطل‌های زباله، دیواره‌ها، پل‌ها،‌‌ تیرهای برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ... از جمله مکان‌هایی است که چسباندن تبلیغات در آن‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: این اقدام نه تنها خلاف مقررات می‌باشد بلکه باعث ایجاد فضای نامناسب می‌شود و هرج و مرج را در سطح شهر به دنبال دارد.

ملکی تاکید کرد: اعتراض مردم نسبت به این اقدام و خسارات احتمالی به اموال عمومی نیز از دیگر تاثیرات چسباندن تبلیغات در محل‌هایی نا‌مناسب است.

وی تصریح کرد: از همه شهروندان درخواست می‌گردد از اقدامات این چنینی خودداری نمایند که در غیر اینصورت همه اقدامات غیر قانونی پاکسازی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر