logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور برق شهرستان ماهنشان:

۸۴ درصد برق ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود

۸۴-درصد-برق-ماهنشان-در-صنایع-و-معادن-مصرف-می‌شود
مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان مربوط در صنایع و معادن است، گفت: این مقدار انرژی در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی مصرف می‌شود.

نادر فرج‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با عنایت به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی خوشبختانه ۸۴ درصد برق مصرفی ماهنشان در صنایع و معادن مصرف می‌شود و این مقدار در صنایع و معادن سرب و روی و فلزات، صنایع پرورش شیلات و کشاورزی به مصرف می‌رسد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این مقدار نشان دهنده مصرف عمده انرژی در بخش‌های مختلف صنعتی دارای ارزش افزوده است افزود: تنها ۱۶ درصد از برق مصرفی کل شهرستان به مصارف خانگی اختصاص دارد.

وی عنوان کرد: شهرستان ماهنشان دارای دو شهرک صنعتی بنام‌های شهرک صنعتی ماهنشان و شهرک صنعتی انگوران بوده که هر دو دارای زیر ساخت‌های برقی مناسب در سطح شهرستان هستند.

فرج‌زاده تصریح کرد: این زیر ساخت‌ها در شهرستان ماهنشان و شهر دندی در سطح کیفی و کمی به حدی است که می‌تواند پاسخگوی سرمایه‌گذاری جدید در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۳۴ روستا در شهرستان ماهنشان و شهر دندی دارای برق هستند گفت: همه روستاهای دارای سکنه دائم از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیر امور  برق ماهنشان با بیان اینکه متاسفانه یکی از معضلات صنعت برق، سرقت انرژی و تجهیزات شبکه‌های توزیع برق است، ابراز کرد: بعد از جایگزینی سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار و همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در سطح ماهنشان، برق دزدی کاهش چشمگیری داشته است.

فرج‌زاده با تاکید براینکه در صورت مشاهده تخلف برق دزدی مطابق دستورالعمل و آیین نامه تکمیلی برق ایران ابتدا پرونده تشکیل شده و اخطاریه صادر می‌شود، ادامه داد: بعد از این مراحل  به واحد حقوقی ارجاع شده و در نهایت با محاسبه نقصان مصرف، جریمه‌های قانونی اخذ می‌شود.

مدیر امور برق ماهنشان با بیان اینکه شهرستان ماهنشان جمعا دارای ۲ هزار و ۱۲۵۰ مشترک بوده که از آن ۱۷ هزار و ۸۵۰ مشترک خانگی و ۳ هزار و ۴۰۰ مشترک تجاری است، بیان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی در تعداد مشترکین را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر