logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد:

انتشار لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان کاندیداهای مجلس

انتشار-لیست-نهایی-تائید-صلاحیت-شدگان-کاندیداهای-مجلس-
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اعلام انتشار لیست نهایی تائید صلاحیت شدگان کاندیداهای مجلس گفت: 750 و 550 میلیون تومان سقف مجموع هزینه‌های انتخاباتی نامزدها در حوزه های انتخابیه استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی شامگاه امروز در گفتگوی ویژه خبر اشراق زنجان با بیان اینکه فرصت بررسی صلاحیت‌ها و فرصت جابجایی حوزه‌های انتخابیه داوطلبان به اتمام رسید گفت: 260 نفر از 4 حوزه انتخابیه استان زنجان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به دوره یازدهم مجلس (116نفر) ، 124 درصد رشد داشته است افزود: 233 نفر از این تعداد را آقایان و 27 نفر را بانوان تشکیل میدهند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: از حوزه انتخابیه زنجان – طارم 153 نفر؛ ابهر – خرمدره – سلطانیه 41 نفر؛ خدابنده 28 نفر و ماهنشان – ایجرود 38 نفر به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه سقف هزینه کرد هر نامزد انتخاباتی برای این دوره از انتخابات از سوی وزارت کشور تعیین شده است گفت: 750 میلیون تومان سقف میزان هزینه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی هر نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان – طارم و 550 میلیون تومان برای سه حوزه دیگر استان تعیین شده است و تمامی دخل و خرج نامزدها بایستی صرفاً در حساب اعلام شده ثبت شود.

به گفته رفیعی؛ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد سوم اسفند آغاز و تا ساعت 8 صبح دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

استان زنجان در مجلس شورای اسلامی 5 نماینده از 4 حوزه انتخابیه دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر