logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

انتخابات پرشور اقتدار نظام را بالا می‌برد

انتخابات-پرشور-اقتدار-نظام-را-بالا-می‌برد
استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات اقتدار نظام را در عرصه‌های بین‌المللی بالا خواهد برد، گفت: رای دادن حق مردم است و با انتخاب خوب و اصلح می‌توانند نماینده‌ای شایسته را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در نشست تببینی انتخاباتی دانشگاهیان استان، با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات اقتدار نظام را در عرصه‌های بین‌المللی بالا خواهد برد، گفت: رای دادن حق مردم است و با انتخاب خوب و اصلح می‌توانند نماینده‌ای شایسته را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مردم سالاری نظام این امکان را فراهم کرده که هر فردی کاندیدا شود، تصریح کرد: مردم‌سالاری این است که هر فردی و هر سلیقه‌ای را انتخاب کنید، در حالی که حزب چارچوب‌های خاص خود را دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه چیزی که در جهان به نام دموکرسی حزبی وجود دارد در واقع دیکتاتوری چند حزبی است، گفت: این در حالی است که در مردم سالاری ما انواع و اقسام سلایق وجود دارد.

وی اذعان کرد: باتوجه به موضوع مردم سالاری متکثر می‌توان گفت فقط در حوزه انتخابیه شهر زنجان و طارم ۱۵۷ کاندیدای مجلس شورای شرکت کرده‌اند و از طرفی راه استقلال و اقتدار کشور مان از مسیر انتخابات است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم ۲۹۰ نماینده را با دیدگاه، نگرش و گرایش‌های مختلفی را راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنند، ادامه داد: انتخاب نماینده اصلح اهمیت زیادی دارد چرا که می‌توانند در ابعاد مختلف از قبیل بودجه، برنامه‌های مختلف توسعه‌ای، قانونگذاری و غیره تاثیر‌گذار باشند.

وی با بیان اینک در زمان حاضر تحریم‌ها و فرسایشی شدن آن مشکلات و معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، اظهار داشت: دولت تلاش دارد به جای تولید نفت از مسیرهای دیگر تولید ثرروت کند، و به طور قطع باید در چند سال آینده تولید ناخالص ملی خود را به دو برابر افزایش دهیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه نحوه تولید ثروت باید در کشور متنوع‌تر شود گفت: کریدور جنوب به شمال از این نوع جنس به شمار می‌رود که می‌تواند برای کشورمان تولید ثروت ایجاد کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر