logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خبر داد:

راه‌یابی ۸ اثر هنرمندان زنجان به جشنواره صنایع‌دستی فجر

راه‌یابی-۸-اثر-هنرمندان-زنجان-به-جشنواره-صنایع‌دستی-فجر
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از راه‌یابی هشت اثر از پنج هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی و استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی از راه‌یابی هشت اثر از ۵ هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی و استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» و نمایش این آثار در نمایشگاه این جشنواره در مجموعه فرهنگی برج آزادی تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد اثر، هفت اثر برگزیده‌ی داوری اولیه در معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و یک اثر ملیله از آثار دارای مهر اصالت ملی دوره گذشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: این هشت اثر پذیرفته‌شده از پنج هنرمند زنجانی است که آثارشان به همراه سایر هنرمندان کشور از ۲۷ بهمن‌ماه لغایت اول اسفندماه سال جاری در نمایشگاه جشنواره مذکور در برج آزادی تهران در معرض دید عموم قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آثار راه‌یافته استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر در رشته‌های ملیله و یک اثرمصنوعات چوبی است.

صفوی بیان کرد: هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر تا یکم اسفند ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن عصر اول اسفندماه سال جاری با حضور مقامات و مسئولان، استادکاران شاخص استان‌های کشور در محل سالن اجتماعات برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

مراسم هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» از ۲۷ بهمن تا ۱ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر