logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۵۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
همراه با خبرنگاران_۱۱؛

نمایندگان وعده‌های پوچ به مردم ندهند

نمایندگان-وعده‌های-پوچ-به-مردم-ندهند
خبرنگار خبرگزاری بسیج استان زنجان با تاکید بر اینکه همه ما در قبال حفظ این کشور مسئولیت داریم، گفت: در واقع شرکت در انتخابات نوعی جهاد است، اما نمایندگان نیز نباید وعده‌های پوچ به مردم بدهند.

فاطمه عسگری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظیفه نمایندگان وضع قانون برای کمک به اداره کشور، احصای مشکلات و ارائه راهکار برای حل آن بازهم با وضع قانون و در نهایت نظارت بر حسن اجرای قوانین تدوین شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب ما بر پایه مردم است و مشارکت مردم در انتخابات، مهمترین مولفه است بنابراین هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد، نظام دارای پشتوانه قوی‌ می‌شود.

خبرنگار خبرگزاری بسیج استان زنجان گفت: در دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده کردیم که نمایندگانی در مجلس بودند که واقعاً از جان و دل برای مردم و حوزه انتخابیه خود کار کرده‌اند که نام نیک از خود به یادگار گذاشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل نمایندگانی هم بودند که تاثیرگذاری‌شان در جامعه صفر بوده، و باری بر دوش مردم بودند و حتی برخی نمایندگان موجب اختلال در نظام شده‌اند.

عسگری اذعان کرد: کسانی باید انتخاب شوند که از جان و دل معتقد به نظام و حفظ ارزش‌های نظام باشد و کاندیداها باید نشان دهند که اهل عمل و خدمت‌گزاری به مردم هستند و باید به خاطر داشته باشند که صندلی بر روی خون‌های پاک شهدا استوار است و خود را مدیون آنها بدانند‌.

وی گفت: نامزدها باید وعده‌هایی دهند که در حیطه اختیار آنها قرار دارد و قانون به آنها این اجازه را می‌دهد و باید از شعارهای غیر واقعی پرهیز کنند و نباید وعده‌هایی دهند که بعداً نتوانند از عهده آن بربیایند که این کار موجب بدبینی و دلسردی مردم خواهد شد.

خبرنگار خبرگزاری بسیج استان زنجان با بیان اینکه نماینده‌ای که از مردم است، می‌تواند برای مردم کار کند زیرا با درد و رنج مردم آشنا است، گفت: نماینده نباید در زمان انتخابات خود را به مردم نزدیک کرده و بعد از انتخاب شدن در دفتر مدیریتیش به دلایل واهی به روی مردم بسته باشد.

وی با بیان اینکه هر شخصی خود را بهتر می‌شناسد و می‌تواند ادعا کند که از عهده کاری برمی‌آید یا نه، اذعان کرد: این فرد اگر توانایی دارد و به مشکلات کشور و حوزه انتخابیه واقف است باید وارد صحنه انتخابات شود واگر نه نماینده‌ای که توانایی مدیریت ندارد نباید چهار سال بر کرسی نمایندگی تکیه زده و از بیت‌المال استفاده کند و باید بداند خون‌های زیادی پای این صندلی‌ها ریخته شده و باید در پیشگاه مردم و در پیشگاه الهی جوابگو باشد.

عسگری با تاکید بر اینکه کاندیدها باید از دادن شعارهای پوچ، توخالی و غیر منطقی که آفت انتخابات است و مردم را دلسرد می‌کند خود داری کند، گفت: از جمله این شعارها ریشه‌کنی بیکاری، رونق اقتصادی، درست شدن معیشت مردم در سطح کلان، است که باید از این گونه موارد پرهیز کنند و نباید وعده‌ای دهند که از توان آنان خارج است و از عهده آن بر نمی آیند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما در قبال حفظ این کشور مسئولیت داریم، گفت: در واقع انتخابات نوعی جهاد است البته به شرطی که انتخاب اصلح صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر