logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۵۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مطرح کرد:

طلب ۳۳۰ میلیارد تومانی شرکت گاز زنجان از مشترکان

طلب-۳۳۰-میلیارد-تومانی-شرکت-گاز-زنجان-از-مشترکان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به طلب ۳۳۰ میلیارد تومانی شرکت گاز استان از مشترکان، گفت: ۷۰ میلیارد تومان این طلب مختص بخش خانگی و مابقی مربوط به بخش صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رحیم سلیمانی‌نژاد امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب(س)، با بیان اینکه باید مصرف گاز درست و بهینه باشد، اظهار داشت: استان زنجان طلایه‌دار موضوع همیار گاز است و این امر سبب انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و شرکت گاز در سال گذشته در استان شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تمام شهرهای استان گازدار شده‌اند، افزود: شرکت گاز استان زنجان هیچ مشکلی از بابت ارائه انشعاب گاز به مسکن‌های ملی ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه برای ۷ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی شبکه‌گذاری توسط شرکت گاز انجام شده است، تصریح کرد: شرکت گاز هیچ‌گونه تاخیری بابت این موضوع ندارد.

وی بیان کرد: ۹۱۱ روستا در استان زنجان وجود دارد که با چند روستایی که در دهه فجر گازدار خواهند شد تعداد روستاهای گازدار به ۷۴۰ روستا خواهد رسید.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه گازرسانی ۴۴ روستا در استان در حال انجام است، گفت: عمده این روستا‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: امکان‌سنجی ۵۰ روستا در زنجان، طارم، سلطانیه در حال انجام بوده و مراحل طراحی انجام شده و مجوز ستادی از بابت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بقیه روستاها زیر ۲۰ خانوار هستند و صرفه اقتصادی برای گازدار شدن ندارند.

وی بیان کرد: به صرفه نیست تمام روستاها گاز‌دار شوند مگر اینکه یک واحد صنعتی در این روستاها ایجاد شود و نیاز به گاز‌دار شدن این واحدها شود.

سلیمانی‌نژاد بیان کرد: ۴۰۴ هزار و ۹۷۲ مشترک گاز در استان وجود دارد. دو نیروگاه بزرگ نیز در استان فعال است. 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۳ جایگاه CNG در استان وجود دارد، بیان کرد: زنجان دارای تعداد جایگاه بیشتری نسبت به مساحت است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به زنجان ۸ روستا با ۴۴ میلیارد تومان گازرسانی شد، گفت: گازرسانی به ۴۵ واحد صنعتی نیز به افتتاح رسید.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه در دهه فجر امسال یک کلنگ‌زنی در شهرستان ماهنشان خواهیم داشت گفت: ۴ روستا با مبلغ ۲۷۷ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث وصل گاز بعد از قطعی باید تحویل صاحب‌خانه شود، گفت: گاها برخی دستگاه‌ها ترموکوپل ندارند به همین دلیل باید در هر محل یک به یک بعد از اطلاع‌رسانی به صاحب‌خانه وصل شدن گار انجام شود‌.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: بحث ایمنی در گاز بسیار مهم است و باید یک به یک به منازل مراجعه شود و این یک تکلیف برای شرکت گاز است.

سلیمانی‌نژاد در بخشی دیگر با اشاره به اینکه تامین گاز خانگی خط قرمز شرکت گاز است، گفت: اصلا برنامه‌ای برای قطع گاز در منازل نیست.

وی در بخشی دیگر با اشاره به طلب ۳۳۰ میلیارد تومانی شرکت گاز، گفت: ۷۰ میلیارد تومان این طلب مختص بخش خانگی و مابقی مربوط به بخش صنعت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای برای گرانی گاز نیست، گفت: پیامک ارسال شده در خصوص بالا رفتن قیمت گاز صرفا برای مشترکان پر مصرف بود که بالاتر از حد نرمال مصرف داشته‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر