logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۴۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر کشور:

ریشه خودکشی‌ها باید بررسی شود

ریشه-خودکشی‌ها-باید-بررسی-شود-
وزیر کشور با بیان اینکه ریشه خودکشی‌ها باید برسی شود، گفت: آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و برای کاهش آن‌ها باید راهکارهای لازم را در نشست‌های رسمی و اداری بررسی و پررنگ کرد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد وحیدی روز شنبه در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان در نشست شورای اداری شهرستان طارم تاکید کرد: در مورد طلاق، اعتیاد، مفاسد اجتماعی و خودکشی باید در نشست‌ و گفتگو کرد و کاهش آن‌ را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی جامعه آسیب‌های اجتماعی است و مسئولان متولی آن باید حتما در نشست‌ها حضور داشته باشند، برخی از آسیب‌ها مهم‌تر از مطالبات در حوزه تولیدی است، مثلا در مورد خودکشی باید ریشه‌ها را بررسی کرد.

وحیدی اظهار کرد: برخی از آسیب‌ها ناشی از افسردگی است که اگر برنامه‌های جمعی در دامن طبیعت برگزار کنید، بیشتر این افراد مداوا شده و از نظر روحی متحول خواهند شد.

وزیر کشور در مورد اتباع غیرمجاز افغانستانی نیز اعلام کرد: لازم است یک درخواست به استانداری زنجان داده شود تا در فواصل نیاز به نیروی کار مخصوصا در حوزه کشاورزی تعداد تردد اتباع افغانستانی را مشخص کرد و مجوز تردد آنها صادر شود.

این مسئول همچنین در مورد بوستان بانوان نیز گفت: من خودم اعتقاد دارم که جاذبه های طبیعی زنجان و طارم به قدری زیبا و دلربا است که نیازی به بوستان بانوان نیست، اما اگر درخواستی وجود داشت شهرداری آن را در اولویت قرار دهد.

وحیدی با بیان اینکه هنوز کسی نمی‌داند زیتون برای طارم زنجان است، گفت: حتما لازم است نمادسازی (برندینگ) صورت گیرد و حتی اگر لازم شد یک مرکز تحقیقات زیتون در طارم راه اندازی شود و مباحث بهینه و توانمند کردن نهال‌ها را انجام دهد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد که شهرستان طارم به لحاظ اقتصادی می‌تواند ارزش راهبردی داشته باشد، ضمن اینکه مسایل فرهنگی و رضایت مردم از عملکرد نظام نیز باید افزایش یافته و مشارکت انتخاباتی از ۸۱ به ۹۰ درصد برسد.

وحیدی با بیان اینکه فرمانداری باید مامن و ملجا مطالبات مردمی باشد، یادآور شد: اگر دلسوزانه پای حرف مردم بنشینید و از ایده‌های تازه استفاده کنید، آهنگ توسعه افزایش خواهد یافت.

وحیدی با تاکید بر حمایت از جوانان انقلابی بیان کرد: درهای فرمانداری و بخشداری به روی جوانان دغدغه‌مند و انقلابی باز باشد و هرگز آن‌ها را به کنار نگذارید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر