logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۴۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود

دشمنان از عظمت ایران و مکتب اسلام، ترس و هراس دارند

دشمنان-از-عظمت-ایران-و-مکتب-اسلام،-ترس-و-هراس-دارند-
امام جمعه ایجرود با بیان اینکه دشمنان از عظمت ایران و مکتب اسلام، ترس و هراس دارند گفت: همین اقدام تروریستی و جنایت وحشیانه دشمنانِ دین و قرآن در کرمان نشان داد همان‌طور که از سردار سلیمانی می‌ترسیدند، از راه و روش، مرام و مکتب او هم ترس و واهمه دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود گفت: شهادت، اتفاقی نیست. اینکه در سالروز میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) و تولد بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی(ره)، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در آغوش این شهید سعید در گلزار مطهر شهدای کرمان، فیض شهادت نصیب زائران شهدا بشود، سعادت بسیار بزرگ و باعظمتی از سوی خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید

وی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی افزود: ما از این تریبون مقدس، قویاً اقدام اخیر تروریستی داعشی‌های از خدا بی‌خبر در گلزار شهدای کرمان را محکوم می‌کنیم.

امام جمعه ایجرود ادامه داد: از همه دستگاه‌ها خصوصاً نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی، می‌خواهیم هرچه زودتر آمران و عاملان این عملیات شوم تروریستی را شناسایی نمایند و انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم این جنایت را از داعش، داعشی‌ها و داعش‌پروران بگیرند.

حجت‌الاسلام زرینه با بیان اینکه دشمنان از عظمت ایران و مکتب اسلام، ترس و هراس دارند گفت: همین اقدام تروریستی و جنایت وحشیانه دشمنانِ دین و قرآن در کرمان نشان داد همان‌طور که از سردار سلیمانی می‌ترسیدند، از راه و روش، مرام و مکتب او هم ترس و واهمه دارند و به عبارت دیگر، حتی از وصیت‌نامه، تربت و زائران سردار دل‌ها هم می‌هراسند.

خطیب جمعه ایجرود با تبریک و تسلیت شهادت زائران حاج قاسم سلیمانی گفت: به شهادت رسیدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان و اتباع سایر کشورها که همه عاشق و دل‌باخته فرمانده مردمی و بااخلاص جبهه مقاومت؛ شهید حاج قاسم سلیمانی بودند، محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت قهرمان ایران، مردم شریف کرمان و خانواده‌های محترم شهدا تبریک و تسلیت می‌گوییم.

وی خطاب به استکبار جهانی گفت: این‌گونه جنایات توسط مزدوران خبیث و حقیر مستکبران، نه تنها خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران اسلامی ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث افزایش نفرت عمومی از آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان در قلوب ملت شریف ایران خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر