logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۴۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر:

تمام اعمال حضرت زهرا(س) سرشار از ایمان و اخلاص است

تمام-اعمال-حضرت-زهرا(س)-سرشار-از-ایمان-و-اخلاص-است-
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها دارای ایمانی بسیار عمیق بودند که تمام اعمال از ایمان و با اخلاص صادر می‌شد.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره زهرا سلام‌الله‌علیها و فرزند خلفشان امام خمینی رحمه الله علیه و تسلیت و تبریک سالروز شهادت سید الشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها افتخاری برای بشریت و الگویی برای تمام انسان‌ها است و وجود مبارک حضرت‌شان در محضر خداوند آنچنان بی‌نظیر است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، رضایت فاطمه علیها السلام را رضایت خود دانستند.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر این موضوع گفت: در این مسأله حرف بسیار است مسلماً علاقه پدر و دختری باعث این چنین کلام و جایگاهی نمی‌شود، چون که حضرت رسول (ما ینطق عن الهوی) هستند و هر آنچه بیان دارند مقصود و مرضی خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام شجاعی با تأکید بر جایگاه رفیع حضرت زهرا سلام الله علیها افزود: زندگی سرتاسر بابرکت حضرت زهرا سلام الله علیها در تمامی دوران زندگانی از یک چشمه جریان می‌یابد، زمانی که دعای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را مورد توجه قرار می‌دهیم اولین خواست ایشان اخلاص است، حضرت می‌فرمایند؛ « خداوندا! از تو اعتقاد خالص و توحید را می‌خواهم و این که در حالت خشم و رضا از تو بترسم و در حالت فقر و غنا اعتدال را رعایت کنم»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: طبق فرموده علمای کلام اخلاص از چشمه ایمان نشأت می‌گیرد، هر اندازه ایمان افراد در مرتبه عالی‌تری باشد اعمال صادره از او هم دارای اثر بیشتر و مبارک‌تری خواهد بود، حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها دارای ایمانی بسیار عمیق بودند که تمام اعمال از ایمان و با اخلاص صادر می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: قطعاً ما نیز محتاج اعمالی مخلصانه هستیم که تنها راهش کسب ایمان عمیق است و اگر سالروز ولادت یگانه بانوی عالم بعنوان روز زن و مادر که حاصل همسری و مادری بی‌مثال ایشان است نامگذاری شده افتخاری بزرگ برای اهل ایمان خصوصاً برای بانوان است ولی ضروری‌تر از مناسبت اسمی، شباهت رفتاری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر