logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۴۵۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در گفتگو با موج‌رسا:

حضرت زهرا (س) الگوی زهد و تقوا در جامعه است

حضرت-زهرا-(س)-الگوی-زهد-و-تقوا-در-جامعه-است
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه منش والای حضرت زهرا (س) زبانزد خاص و عام است گفت: حضرت زهرا الگوی زهد و تقوا در جامعه است.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه الگو برداری درست در جامعه باعث پیشرفت وآرامش در جامعه است گفت: زنان جامعه در صورت الگو برداری از سبک زندگی زهرایی صاحب یک زندگی دینی و اسلامی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نکته‌ای که اسلام  درباره انسان‌ها قید نموده است گویای این نکته است که انسان‌ها از جهت داشتن رشد و کمالات هیچ تفاوتی بین زنان و مردان در جامعه نیست و آنچه که در این میام مهم است داشتن ایمان راسخ در برابر پروردگار جهان است.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: در قرآن نیز بارها آمده است هر کس عمل صالح انجام دهد اگر ایمان داشته باشد جزو برترین افراد در جامعه است.

حجت‌الاسلام محدر ابراز کرد: در جهان مردان بسیاری چون پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی(ع) و ائمه اطهار (ع) وجود داشته‌اند که جزو انسان‌های با کمالات به شمار می‌آیند و در این میان زنانی چون حضرت زهرا (س)، حضرت زینب، حضرت معصومه جزو والاترین افرادمحسوب می‌شوند.

پیامبر اکرم (ص) بارها دست حضرت زهرا (س) را به نشانه عشق و محبت بوسیده است و این بیانگر وجود کمالات والای حضرت زهرا (س) نزد پیامبر اکرم (ص) است.

پیامبر اکرم (ص) بارها به نشانه ادب و احترام در برابر این بانوی بزرگوار می‌ایبستادند و حضرت زهرا (س) در زهد و تقوا بی نظیر بود و این موضوع در بین مردم ارجعیت داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر