logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۴۵۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ولادت حضرت فاطمه(س) نشان دهنده جایگاه ویژه زن در جامعه است

ولادت-حضرت-فاطمه(س)-نشان-دهنده-جایگاه-ویژه-زن-در-جامعه-است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه برای داشتن زندگی سرشار از محبت الگوگیری اخلاقی و رفتاری زنان از حضرت زهرا (س) امری ضروری است گفت: ولادت حضرت فاطمه(س) نشان دهنده جایگاه ویژه و منزلت زن در جامعه است.

عباس برزگر در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه 20  جمادي الثاني میلاد پر خیر و برکت سرور بانوان جهان، کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل زنان مسلمان جهان حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و نمونه یک انسان کامل است گفت: ایشان فضایل اخلاقی و اعتقادی را به سرحد کمال رسانیده تا هدایت‌گر و راهنمای هم‌جنسان خود در تمام اعصار تاریخ باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این روز مبارک فرصت مغتنمی است برای قدردانی از بانوانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده همراه و دوشادوش مردان در جامعه حرکت کرده و در عرصه‌های مختلف به عنوان عنصر اصلی رشد آفرینی در خانواده و جامعه ایفای نقش کرده و با پاسداری از ارزش‌های اسلامی، نسلی را تربیت و تحویل جامعه دهند که در راه اعتلای کشور قدم بردارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: تاریخ ایران اسلامی بانوان و مادرانی دارد که در عرصه کار و تلاش با تأسی از بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) و با اتکا بر ویژگی‌های برجسته بانوان الگو، از قبیل حجاب و عفاف، ایثار و از خودگذشتگی، سخت کوشی و تلاش زمینه‌های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده تا همواره پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز مانده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی در تمامی عرصه‌ها پیشگام و پیشتاز باشند.

برزگر افزود: نام‌گذاری سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) به نام روز زن نشان از جایگاه ویژه، منزلت و اهمیت بانوان در ایران اسلامی است که رشد علم و تحصیل زنان، حضورشان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در جامعه گویای این جایگاه است و باید از ظرفیت این عزیزان بیش از پیش در رشد و اعتلای کشور استفاده شود.

وی گفت: ایران اسلامی زنان و مادرانی دارد که بیش از همه مادران و همسران باید به آنها افتخار کرد و قدردانشان بود همسران و مادرانی که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و در راه دفاع از میهن اسلامی، از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشته و عزیزانشان را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا بر استقلال و آزادی کشور لطمه‌ای وارد نشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی هیچ‌گاه این ایثار و فداکاری بانوان قهرمان را فراموش نکرده و بر حضور و فداکاری این عزیزان همواره خواهد بالید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر