logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۴۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه هیدج:

نهم دی‌ماه روز میثاق مردم با ولایت فقیه است

نهم-دی‌ماه-روز-میثاق-مردم-با-ولایت-فقیه-است
امام جمعه هیدج گفت: این روز، روز میثاق امت با ولایت است و ولایت فقیه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز خط بطلانی بر فتنه و فتنه‌گری کشیده شد.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در روز نهم دی‌ماه اتفاقاتی رخ داد که یکی از آن اتفاقات رویارویی جبهه حق با جبهه باطل بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نهم دی‌ماه همچنین موجب اتحاد ملت ایران بر علیه دشمنان و فتنه‌گران و موجب مأیوس شدن دشمنان از شکست دادن انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام زارعی با بیان اینکه در نهم دیماه اتحاد مردم باعث جدایی دوست از دشمن شد، گفت: همچنین در این روز بازخوانی معارف انقلاب اسلامی صورت گرفت، در این روز مردم به دفاع از عاشورا و امام حسین(ع) حضور پیدا کردند، دلیل این مسئله این بود که چون در این روز فتنه‌گران را که درصدد ضربه به عاشورا بودند ولی مردم دشمنان را شکست دادند.

امام جمعه هیدج گفت: این روز، روز میثاق امت با ولایت است و ولایت فقیه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این روز خط بطلانی بر فتنه و فتنه‌گری کشیده شد که به همین سبب این روز هم روز یوم‌الله است و باید در تاریخ بماند.

این مسئول افزود: باید به بصیرت مردم احسنت گفت که با بصیرت خودشان همواره چشم فتنه را مانند حضرت علی(ع) درآوردند که دلیل این مسئله این است که مردم ما پیرو امیرالمؤمنین هستند، به همین جهت مردم نگذاشتند که فتنه‌گران به اهداف شوم خودشان برسند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر