logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۴۵۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حماسه عظیم ۹ دی انقلاب را در بعد سیاسی واکسینه کرد

حماسه-عظیم-۹-دی-انقلاب-را-در-بعد-سیاسی-واکسینه-کرد
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی مدیون حماسه ۹ دی است چراکه ۹ دی انقلاب را بیمه کرد، طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ حماسه عظیم ۹ دی انقلاب را در بعد سیاسی واکسینه کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حمیدرضا مقدم‌فر شامگاه امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و یادبود سردار شهید سید رضی موسوی، اظهار داشت: ۱۴ سال از فتنه ۸۸ زمان سپری شده است اما اگر ۴۰۰ سال دیگر هم بگذرد باید حماسه روز ۹ دی همانند دوران دفاع مقدس که به یک سرمایه عظیم تبدیل شد، سال‌های سال باید زنده نگه داشته شود.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: اگر روز ۱۵ خرداد نقطه عطف و آغاز انقلاب اسلامی است، روز ۹ دی نیز نقطه بقا انقلاب اسلامی است.

مقدم‌فر بیان کرد: ۸ سال دفاع مقدس مقابله با یکی از فتنه‌ها است که قریب به از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم شد.

وی تصریح کرد: اگر در فتنه ۸۸ غفلت می‌شد می‌توانست انقلاب را از پای درآورد، اما چرا حماسه ۹ دی عظیم‌ترین حماسه در بین حماسه‌های ملت ایران شد؟ این حماسه چرا باید هر ساله مرور شود؟ اما چرا فتنه ۸۸ بزرگ‌ترین فتنه بود؟ 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تا روز فتنه ۸۸ سه دهه از انقلاب گذشته بود و دشمن مطرح کرد که سال ۸۸ پایان انقلاب اسلامی است و از این بابت نیز مطمئن بود این همان عظمت و بزرگی فتنه را نشان می‌داد چراکه آن‌ها تصور می‌کردند که از هر انقلابی اگر سه دهه بگذرد نسل عوض می‌شود که انقلاب را ندیده و با این‌ها می‌توان انقلاب را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از انقلاب‌های دنیا حتی قبل از ۳۰ سال تغییر یافته‌اند، گفت: اولین مولفه دشمن همین تغییر نسل بعد از ۳۰ سال بود.

مقدم‌فر ادامه داد: نکته دوم استفاده از یک الگوی که در راس آن آمریکا قرار داشت؛ بود. آن‌ها استکبار را به کارگرفته و در چند کشور به نتیجه رسیده بودند سعی کردند همان انقلاب رنگین و مخملین را در کشور ما نیز بدون خون‌ریزی راه‌اندازی کنند.  

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این اتفاقات همان فتنه بود چراکه فضا غبارآلود بود و تشخیص حق از باطل سخت بود، تصریح کرد: بنابراین برخی از بزرگان در جبهه باطل قرار گرفتند و با دشمن همزبان و هم موضع شده بودند و این در دوره عمر انقلاب اصلا رخ نداده بود.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه بزرگی این فتنه و عظیم بودن آن که از فتنه دوران جنگ نیز بزرگتر بود، دشمن را امیدوار کرد خاطر‌نشان کرد: دهه اول با وجود ترور‌ها، با وجود جنگ‌های داخلی و قومیتی اما موفقیت حاصل نشد، فتنه دهه دوم که در سال ۷۸ بود نیز باز هم به نتیجه نرسید، بنابراین وارد فتنه دهه سوم شدند و انقلاب مخلمی را دنبال کردند همان انقلابی که بیان می‌کرد در زمان انتخابات می‌توان این فتنه را به راه انداخت و جریان‌های دو قطبی ایجاد کرد، حتما باید دروغ و تقلب در آن وجود داشته باشد، حتما باید عده‌ای از نخبگان و بزرگان در مقابل انقلاب بایستد و در نهایت باید مردم را مقابل رهبری و نظام قرار بدهیم و اگر این کار انجام می‌شد کار نظام تمام می‌شد، دقیقا همین شیوه‌ای که در بسیاری از کشور‌ها به نتیجه رسیدند را با تمام توان و انرژی خود به کار گرفتند اما به نتیجه نرسیدند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چه عاملی باعث شد که نتوانند به مدلی که در گرجستان دست یافتند در ایران به آن برسند؟ و حماسه ۹ دی چرا رقم خورد؟ گفت: حضرت آقا فرمودند تمام دلایلی که باعث ایجاد انقلاب شد دقیقا همان دلایل نگهدارنده انقلاب بود، اگر رهبری که انقلاب را ایجاد کرد و مردم پشتوانه آن شدند همین‌ها باعث دوام انقلاب بودند و در فتنه ۸۸ نیز دقیقا همین رقم خورد و مردم ۸ ماه در مقابل فتنه ایستادند. بنابراین رهبری حضرت آقا اولین دلیل بود و ایشان طی چند ماه ۴۱ سخنرانی بصیرت افزایی برای مردم داشتند.

وی اذعان کرد: آقا فرمودند و مردم در پیروی از امامشان کنار ایشان ایستادند، عده‌ای فریب خوردند اما ۹ دی عده‌ای عظیم پشت انقلاب ایستادند و به خیابان‌ها آمدند و به نوعی میثاق اینکه آقا ما هستیم را بستند و نائب امام را تنها نگذاشتند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی مدیون حماسه ۹ دی است چراکه ۹ دی انقلاب را بیمه کرد، طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ حماسه عظیم ۹ دی انقلاب را در بعد سیاسی واکسینه کرد. 

مقدم‌فر تصریح کرد: امروز با حماسه‌ای که مردم غزه و فلسطینی‌ها آفریدند، دنیا ماهیت پلید یهود، اسرائیل و آمریکا، فرانسه، آلمان، اروپا را دید؛ کل دنیا موضوعی را که ایران چندین دهه می‌گفت مبنی بر که این کشورها و صهیونیست کل دنیا را فریب می‌دهند، کودک‌کش هستند را متوجه شد.

وی ادامه داد: بعد از طوفان‌الاقصی موج اسلام خواهی در دنیا به راه افتاده است. در مقاومت یمن، سوریه و لبنان؛ نخ تسبیج جبهه مقاومت ایران است و همه دنیا این را می‌دانند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر