logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۴۴۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر:

استخر هیدج دهه فجر افتتاح می‌شود

استخر-هیدج-دهه-فجر-افتتاح-می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: پروژه استخر هیدج به ۴ میلیارد تومان دیگر اعتبار برای تکمیل نیاز دارد، که به زودی اعتبار مورد نیاز تأمین و این پروژه در دهه‌فجر افتتاح خواهد شد.

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: استخرهای هیدج و صائین‌قلعه در سال ۸۸ توسط مسئولین وقت کلنگ‌زنی شده و نقشه این استخرها برگرفته از کشور آلمان است، که دارای سکوهای تماشگر هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال‌های بعد کلنگ‌زنی یک مقدار روی این پروژه کار شد، در بهمن ۱۳۹۸ این پروژه به صورت مجازی و ناقص بدون موتورخانه و چاه عمیق افتتاح و دوباره بدلایل نواقصات بسته شد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با بیان اینکه با ارسال بخشنامه از دولت که الویت با پیگیری پروژه‌های ناقص است، گفت: با پیگیری‌های مسئولان شهرستانی و استانی استخر صایین‌قلعه با اختصاص اعتبار ۴ میلیارد به ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و در دور دوم ریاست جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای پروژه استخر هیدج نیز نقشه‌ای مانند استخر صائین قلعه دارد و بدون چاه عمیق و موتور آب و با نواقصاتی بیشتری افتتاح شد.

وی تصریح کرد: مجوز چاه‌ عمیق گرفته شده و این پروژه به ۴ میلیارد دیگر برای تکمیل نیاز دارد، که به زودی اعتبار مورد نیاز تأمین و این پروژه در دهه‌فجر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ]
فقط زرمیزنیدتمام
[ نام : نقی لو ] [ ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ ]
کدوم دهه فجر
فرم ارسال نظر