logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۴۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
پروژه‌ استخر عسلک مطالبات جدی مردم ابهر؛

ابهری‌ها چشم‌انتظار راه‌اندازی مجدد استخر عسلک هستند

ابهری‌ها-چشم‌انتظار-راه‌اندازی-مجدد-استخر-عسلک-هستند
یکی از مطالبات شهروندان ابهری این است استخر عسلک پس از یک وقفه طولانی مدت با همکاری و مسئولان شهرستانی و استانی بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یکی از مطالبات شهروندان ابهری این است استخر عسلک پس از یک وقفه طولانی مدت با همکاری و مسئولان شهرستانی و استانی بازگشایی شود تا بار دیگر پذیرای جوانان و علاقه‌مندان به این ورزش آبی باشد.

بیشتر بخوانید

با توجه به اینکه جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۱۵۹ هزار و ۳۲۴ نفر است و بخشی از این جمعیت را ورزشکاران و جوانان تشکیل می‌دهد برای حفظ سلامتی و شادابی این قشر، نیاز است که مسئولان نسبت به افتتاح پروژه‌های ورزشی این شهرستان پیگیری‌های جدی‌تری انجام دهند.

یکی از جوانان ابهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی موج رسا گفت: من بیشتر اوقات خود را در دانشگاه سپری می‌کنم و با توجه به اینکه به ورزش شنا علاقه بسیاری دارم و نیاز است که دائم به استخر بروم اما در شهرستان ابهر فقط دو استخر فعال است که یکی برای بخش خصوصی و دیگری هم برای دانشگاه آزاد است، هزینه استفاده از بخش خصوصی سرسام آور است، من مجبورم ماهی ۲ بار به استخر بروم، از مسئولان درخواست دارم که در راه‌اندازی این استخرهای دولتی همت جدی داشته باشند.

یکی از بانوان ابهری در گفتگو با خبرنگار موج رسا، گفت: من به دلیل مشکل درد پا، پزشک تجویز کرده هفته‌ای ۲ بار از استخر استفاده کنم، اما هزینه‌های بالا استخر خصوصی که به منزل نزدیک‌تر است باعث شده، میزان مراجعه را به یک روز در هفته کاهش دهم و این روند درمان من را طولانی‌تر خواهد کرد.

استخر عسلک ابهر ۱۵ دی ماه افتتاح می‌شود  

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج رسا» گفت: به برکت دولت انقلابی و جهادی مسئولان استانی و شهرستانی یک تعدادی از پروژه‌هایی از سال ۸۸ کلنگ‌زنی و به صورت ناقص افتتاح شده بود و چندین سال بود که به حال خود رها شده بودند ولی با دستور دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌های ناقص شهرستان، پیگیری‌های مسئولان شهرستانی و استانی در خصوص شناسایی پروژه‌های ناقص صورت گرفت.   

وی افزود: پروژه استخر عسلک از سال ۹۸ بدلیل از بین رفتن تأسیسات متوقف شده بود و راه‌اندازی مجدد آن از مطالبات مردمی بوده است و دلیل اهمیت وافری که این پروژه برای خدمت‌رسانی به مردم و ورزشکاران دارد، بر تسریع روند آماده‌سازی آن‌ تاکید شده است.  

مقدم خاطرنشان کرد: بابت خرید تجهیزات جدید با کمک فرمانداری شهرستان برای این پروژه از سال گذشته پیگیری‌های جدید انجام گرفت و اعتبار ۳ میلیارد تومان اختصاص داده شد و به محض دریافت اعتبار موتورخانه و تأسیسات جدید خریداری شد و کار به پیمانکار سپرده شد‌.  

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: این استخر هم از لحاظ ابنیه و هم تأسیسات دارای نواقصاتی بود که خوشبختانه پیمانکار هر دو مورد را پیش برد و ابنیه استخر ۹۰ درصد کار شده است و برای این استخر سقف کاذب کار گذاشته شده که نمای خوبی به این استخر داده و انشاالله برای ۱۵ دی ماه این استخر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر