logo
امروز : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر:

استخر عسلک ابهر دو ماه آینده بازگشایی خواهد شد

استخر-عسلک-ابهر-دو-ماه-آینده-بازگشایی-خواهد-شد-
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: استخر عسلک ابهر با توجه به اعتبار اختصاص یافته و تجهیزات خریداری شده دو ماه آینده بازگشایی خواهد شد.

علی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  گفت: استخر عسلک از سال ۱۳۹۸ به دلیل از بین رفتن تأسیسات تعطیل شده بود و با مساعدت فرماندار و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۳ میلیارد تومان به این پروژه اعتبار اختصاص پیدا کرد و تجهیزات مورد نیاز برای این پروژه خریداری شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از ابتدای مرداد سال‌جاری قرارداد با پیمانکار بسته شد و قرار بود تا پایان شهریور استخر تکمیل شود و متأسفانه پیمانکار ضعیف عمل کرد، بنابراین اخطار لازم داده شد تا به کار سرعت ببخشد و انشالله تا ۲ ماه آینده بازگشایی خواهد شد.

مقدم با اشاره به استخرهای هیدج و صائین‌قلعه گفت: با پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی به این دو پروژه اعتبارات خوبی اختصاص پیدا کرد، برای استخر صائین‌قلعه ۳ میلیارد تومان از حوزه نفت، ۲ میلیارد تومان از استانداری اعتبار داده شد و پیمانکار در حال کار است و انشالله تا آخر آذر ماه افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر با بیان اینکه پروژه استخر هیدج در سال ۹۸ به صورت ناقص افتتاح شد و با تخصیص اعتبار لازم پروژه در حال انجام عملیات عمرانی است و انشالله ۲ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه با کمک مسئولان استانی و شهرستانی در ابهر بعد از ۱۷ سال به ورزشگاه ۳ هزار نفری ابهر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۰ درصد است و مقاوم‌سازی سقف آن در حال انجام است.

این مسئول تصریح کرد: مراحل اداری برای دریافت اعتبارات بعدی این پروژه انجام شده است و اگر اعتبارات پروژه کامل شود و پیمانکار اصولی کار را پیش ببرد این پروژه یکساله به اتمام می‌رسد، متأسفانه بروز برخی مشکلات سرعت پیشرفت پروژه را کُند کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر