logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین همزمان با سفر رئیس جمهور به زنجان

جابه‌جایی-اهالی-کوی-فلسطین-همزمان-با-سفر-رئیس-جمهور-به-زنجان
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تعدادی از واحد‌های مسکونی کوی فلسطین که در منطقه راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی در سفر رئیس جمهور هستند، گفت: در فاز اول در سه زون، جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین انجام می‌شود.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در خصوص جا‌به جایی اهالی کوی فلسطین که همزمان با سفر رئیس جمهور بخشی از آن انجام خواهد شد، اظهار داشت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح کلید به کلید برنامه‌ریزی شده است به طوری که افرادی که در بخش‌های ناکارآمد شهری سکونت دارند با شرایطی خاص جا‌به‌جا می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شخصی که زمین در محله ناکارآمد دارد؛ قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش و زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در کوی زیتون و سایر کوی‌ها که در نهضت ملی مسکن هستند بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای دیگر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحد‌ها مسکونی کوی فلسطین که در منطقه راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی در سفر رئیس جمهور هستند، ادامه داد: در فاز اول در سه زون، جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین انجام می‌شود.

اسمائیلی گفت: واحدهایی که در پروژه‌های ملی مسکن برای جا‌به‌جایی اهالی کوی فلسطین در نظر گرفته شده به صورت پراکنده در همه پروژه قرار دارد و به صورت زمان‌بندی شده جابجایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : علی ] [ ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ]
سلام چرا این عزیزان را در پروژه فجر اسکان نمیدن
فرم ارسال نظر