logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۴۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

حق وتو ابرقدرت‌ها کارکرد مجامع بین‌المللی را ناکارآمد کرد

حق-وتو-ابرقدرت‌ها-کارکرد-مجامع-بین‌المللی-را-ناکارآمد-کرد
امام جمعه زنجان گفت: وجود حق وتو ابرقدرت‌ها، کارکرد نهادها و مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل را قطعا ناکارآمد کرده است‌‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: از ایام فاطمیه باید برای تبعیت و توسل به اهل بیت (ع) بهره فراوان بگیریم. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح روز وحدت و دانشگاه افزود: دشمن سعی خود را به کار گرفته تا بین متدینان به هر نحوی فاصله ایجاد کند و به ابتکار امام (ره) این روز به نام وحدت و دانشگاه نام‌گذاری شد. 

امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۶ آذر روز حمل و نقل گفت: فعالان این حوزه خدمات عمده‌ای را ارائه می‌دهند. 

وی در ادامه با بیان اینکه دین اسلام دین صلح و انسانیت و حمایت از انسان است، گفت: امروز ابرقدرت‌ها جنایت‌های متعددی را مرتکب می‌شوند و در همین اواخر آمریکا با وتو قطعنامه سازمان ملل در محکومیت رژیم صهیونسیتی، علنا از این رژیم کودک‌کش حمایت کرد. 

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: تا حال حاضر آمریکا ۴۰ قطعنامه را به نفع رژیم صهیونسیتی وتو کرده و این فاجعه بار است.

امام جمعه زنجان گفت: وجود حق وتو ابرقدرت‌ها، کارکرد نهادها و مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل را قطعا ناکارآمد کرده است‌‌.

وی با اشاره به تجمعات و راهپیمایی گسترده مردمی در سراسر جهان در حمایت از ملت فلسطین گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد محو این غده سرطانی باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر