logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

ماموریت اصلی مردم حضور پر شور در انتخابات است

ماموریت-اصلی-مردم-حضور-پر-شور-در-انتخابات-است
امام جمعه ماهنشان گفت: ماموریت اصلی مردم حضور پر شور در انتخابات است، تکریمی بالاتر از این نیست که ملتی خود برای خود تصمیم بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماهنشان گفت: ماموریت اصلی مردم حضور پر شور در انتخابات است، تکریمی بالاتر از این نیست که ملتی خود برای خود تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید انتخابات را بشناسیم و این نعمت از برکات جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران تمام خادمان را خودشان انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: حساس‌ترین مرکز تصمیم‌گیری بر عهده ملت است، در زمان طاغوت افراد را آمریکا و بیگانگان انتخاب می‌کردند.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: دشمن به دنبال تخریب و کم ارزش جلوه دادن این نعمت است پس باید قدر این نعمت را بدانیم و فریب دشمن را نخوریم و خود را آماده یک امتحان بزرگ کنیم.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: در چند روز گذشته کارهای بزرگی رخ داده و خبرهای خوشی به گوش می‌رسد که استقبال گرم یک ابر قدرت از رئیس جمهور ایران، ساخت بزرگترین پل غرب آسیا در کرج از جمله آنان است .

وی خاطر نشان کرد: ارسال کپسول زیستی به فضا، پرواز اولین جت آموزشی تمام ایرانی، ساخت ناوچه جنگی دیلمان، تحویل انبوه پهباد راهبردی کرار به ارتش نیز از جمله افتخارات انقلاب است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری اذعان کرد: این موفقیت‌ها که به دست متخصصین و دانشمندان ایرانی انجام گرفته باید در صدر اخبار تمام رسانه‌ها و فضای مجازی کشور باشد تا امید آفرینی نماید.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: متاسفانه برخی اخبار کم اهمیت و نا‌امید کننده در صدر اخبار تمام رسانه‌ها و فضای مجازی قرار می‌گیرد و این نشانگر است که ما در حصر رسانه‌ای هستیم .

وی تاکید کرد: دشمنان الویت رسانه‌ای را مشخص می‌کنند و باید خانه تکانی و باز سازی ساختار رسانه‌ای کشور انجام گیرد.

وی اذعان کرد: جنگنده‌های اسرائیلی، آمریکایی از آغاز جنگ بیش از ۵۲ هزار تن مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه و فلسطین بیمارستان‌ها، مدارس و مراکز غیر نظامی ریخته‌اند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: حجم بالای تخریب رژیم صهیونیستی در غزه نشانگر آن است که می‌خواهد زندگی را در آن منطقه نابود کند، زمانی که دید نمی‌تواند آنان را به کوچ اجباری وادار کند تصمیم به قتل‌عام گرفته.

امام جمعه ماهنشان گفت: کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا از وقتی جنایات رژیم صهیونیستی را می‌بیند شوکه می‌شود و در جواب خبر‌نگار می‌گوید من دیدم به صراحت حقوق بشر نقض می‌شود.

وی تاکید کرد: فساد ۳ میلیارد دلاری توسط یک شرکت در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ مورد تعجب است .

حجت‌الاسلام علی اکبری اذعان کرد: فساد چه کم باشد چه زیاد در شأن نظام نیست و باعث کاهش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام می‌شود و باید گلوگاه‌های فساد شناسایی و با مفاسدان برخورد شود.

وی تصریح کرد: کشف این فساد و اعلام آن از جمله کار‌های مثبت دولت سیزدهم می‌باشد که هم متخلفین مورد شناسایی قرار گرفته و به مراجع قضایی معرفی می‌گردند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند، چرا که در زمان مسئولیت خودشان بی‌تفاوت بودند و الان سر‌و‌صدا به راه انداخته‌اند‌.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: هر جا انحصار باشد قطعا فساد خواهد بود، انحصار در ماشین، چای، روغن، گوشت و.. مجلس، دولت و قوه‌قضائیه باید با اینگونه انحصار مبارزه کند.

وی عنوان کرد: وتو و مخالفت آمریکا با قطعنامه پیشنهادی آتش‌بس فوری در غزه حاوی چند پیام می‌باشد که از جمله آن نشانگر نا‌کار آمدی و بی‌مصرفی نهاد‌های بین‌المللی بود.

وی ادامه داد: وتوی آمریکا چراغ سبز برای جنایت بیشتر و نشانگر بن‌بست راهبردی صهیونیستی است و وتو باعث تشدید نفرت و انزجار جهانی از آمریکا شد.

حجت‌الاسلام علی اکبری ضمن گرامیداشت ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل گفت: این روز را به زحمت‌کشان این عرصه خدا قوت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن و آیات بسیاری به مسئله حمل و نقل اشاره کرده و به عنوان یک نعمت مورد توجه قرار داده و از مردمان می‌خواهد که خداوند را بدان شکر و سپاس گویند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: از مسئولین و دولتمردان می‌خواهیم به راه‌های شهرستان ماهنشان عنایت ویژه نمایند و راه‌های این شهرستان را به حد راه‌های مواصلاتی دیگر شهرستان‌ها برسانند.

وی با اشاره به اینکه روز پنج شنبه ۳۰ آذر مصادف با طولانی‌ترین شب سال می‌باشد گفت: از صدا و سیما می‌خواهم در این ایام که وضعیت اقتصادی بعضی خانواده‌ها خوب نیست رعایت حال آن‌ها را بکنید.

وی تاکید کرد: از تبلیغ میوه‌های رنگارنگ و خوردنی‌های مختلف خود‌داری کرده و بعد معنوی و صله رحم را بیشتر مورد تاکید و توجه قرار دهید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر