logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۶۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاد حوزه و دانشگاه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سپاه پاسداران در راستای اقتدار و امنیت حماسه‌ساز است

سپاه-پاسداران-در-راستای-اقتدار-و-امنیت-حماسه‌ساز-است
استاد حوزه و دانشگاه استان زنجان با بیان اینکه وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیور مردان سپاه در جهان مثال زدنی است گفت: سپاه پاسداران در راستای اقتدار و امنیت حماسه‌ساز است.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله شامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اگر به جامعه ایرانی توجه داشته باشیم اراده ملت و مردم است که باعث درخشش ارگان‌‎ها و سازمان‌ها می‌شود اظهار کرد: سپاه پاسداران یک حرکت‌ خود جوش است که با پیگیری‌ها و رهنمودهای امام راحل تبدیل به یک نیروی غیور شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: سپاه انقلاب اسلامی در تمام حوزها از جمله اقدامات جهادی باعث افتخارات بسیار شده است که همه ناشی از حرکت و اقدامات مرمی است.

استاد حوزه و دانشگاه استان زنجان عنوان کرد: برای مقابله با بحث ضد انقلاب و منافقین در جامعه به فرمان بنیانگذار انقلاب سپاه رشد و پرورش یافته است.

حجت‌الاسلام شامی گفت: انقلاب اسلامی یک اراده مردمی است که در برابر تجاوز بیگانگان ایستادگی و در برابر تهدیدهای شرق و غرب بی‌تفاوت بود و همانطور که از طرف رهبر انقلاب اعلام شد جواب دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داده شد.

وی ابراز کرد: جهان شاهد خلق حماسه ملی از طرف ملت ایران بود ملتی که دست در دست هم برای برقراری انقلاب اتحاد داشته است و دشمنان بارها خواستند این اتحاد و اقتدار را نادیده بگیرند اما خودشان به بلا دچار شدند. 

استاد حوزه و دانشگاه استان زنجان تصریح کرد: بعد ازانقلاب شکوهمند اسلامی نهادهای مختلفی در جامعه تاسیس شد که مهمترین آنها تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام شامی عنوان کرد: انقلابی که از خون هزاران شهید تشکیل شده است استمرار حرکت آن خود جوش و از طرف مردم برای مردم بود.

وی گفت: ملتی که در جنگ هشت سال دفاع مقدس در برابر رژیم بعثی و سرکرده‌های آن ایستادگی کردند و از خاک کشور به اندازه یک وجب به دشمن ندادند واقعا مثال زدنی و قابل ستایش هستند.

استاد حوزه و دانشگاه استان زنجان ابراز کرد: حمله به سفارت ایران در سوریه نیز یک حرکت غیر انسانی از جانب رژیم صهیونیستی بود که جوابی دندانشکن از جانب ایران دریافت کرد.

حجت‌الاسلام شامی تاکید کرد: وعده صادق و اقدام عزتمندانه و مقتدرانه غیورمردان سپاه در جهان مثال زدنی است و سپاه پاسداران در راستای اقتدار و امنیت حماسه آفرید.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول همه سال‌های بعد از دفاع مقدس نیز به عنوان حافظان امنیت و آسایش شناخته شده هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر