logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش خدابنده خبر داد:

احداث ۲۵ مدرسه با مشارکت ۱۷ میلیارد تومانی خیرین در خدابنده

احداث-۲۵-مدرسه-با-مشارکت-۱۷-میلیارد-تومانی-خیرین-در-خدابنده
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: در حال حاضر۲۵ پروژه ساخت مدرسه با مشارکت ۱۷ میلیارد تومانی توسط خیرین در سطح شهرستان خدابنده در حال اخداث است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، بهروز کثیرلو همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز شهرستان خدابنده به ایراد سخن پرداخت و از تلاش‌های خیرین در راستای مدرسه سازی قدردانی کرد و گفت: مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر خیرین نیک اندیش و مدرسه ساز در راستای گسترش عدالت آموزشی و افزایش کیفیت مدارس به عنوان مراکز علمی و آموزشی مصداق کلام الهی«من جاء بالحسنه فلهُ عشرُ امثالها»است که نزد پروردگار تبارک و تعالی جایگاهی ممتاز دارند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مجمع خیرین مدرسه ساز، افزود: خیرین مدرسه ساز همانند کسانی هستند که در دفاع مقدس با جان و مال کمک کردند و هرجا کارها به عنایت خداوند و اراده مردم اتکا شده باشد آن کار با موفقیت به انجام رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده خاطر نشان کرد: نگاه به آموزش و پرورش باید نگاه زیربنایی باشد و آموزش و پرورش آئینه تمام نمای یک دهه بعد جامعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ مدرسه با مشارکت ۱۷ میلیارد تومانی خیرین در خدابنده در حال احداث است ادامه دارد: در ۱۱ پروژه تعهد خیرین به اتمام رسیده و به اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان،جهت تکمیل فرایند پروژه تحویل شده است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر