logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۳۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر

مسیر دسترسی به مدرسه گلشهر ابهر بازگشایی شد

مسیر-دسترسی-به-مدرسه-گلشهر-ابهر-بازگشایی-شد
شهردار ابهر گفت: با توجه به مطالبه شهروندان ابهر در زمینه بازگشایی مسیر دسترسی به مدرسه گلشهر ابهر این مشکل مرتفع شد.

علیرضا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به مطالبه شهروندان ابهر در زمینه بازگشایی مسیر دسترسی به مدرسه گلشهر ابهر، گفت: پروژه مدرسه چند سالی است که به خاطر عدم بازگشایی مسیر دسترسی،  با تأخیر در اجرای پروژه مواجه شده است.

بیشتر بخوانید

وی با توضیح اینکه این مدرسه محل تحصیل عده‌ای از دانش‌آموزان ابهری است، گفت: با توجه به ناهموار و غیر استاندارد بودن راه این مدرسه اولیا و دانش‌آموزان همواره با نگرانی مواجه بودند.

عباس‌نیا با اشاره به همت جدی شهرداری و شورا برای حل این مشکل، افزود: با پیگیری‌ها و تلاش زیاد خوشبختانه مسیر این مدرسه بازگشایی شد که این بازگشایی هدیه شورای اسلامی شهر و شهرداری به شهروندان ابهری به ویژه دانش‌آموزان است‌

شهردار ابهر با توضیح اینکه بسیاری از نهاد­های دولتی و غیر­دولتی مانند شهرداری و شورا­های شهر و آموزش و پرورش وظایف مشترکی دارند، گفت: می‌توان گفت که تربیت شهروند مطلوب از اهداف اصلی و مشترک این نهادها است.

وی گفت: در بخش بازگشایی‌ها همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌ها بخش توافق و تملک است که از بار مالی بالایی برخوردار است. که در پروژه مدرسه گلشهر نیز این موضوع نمود داشت.

عباس‌نیا افزود: خوشبختانه در خصوص بازگشایی این مسیر شاهد همکاری و همیاری خوب و ستودنی مالکین محترم بودیم که در این کار مهم و خیر خادمین خود را در مدیریت شهری یاری کردند.

 

این مسئول تصریح کرد:  بخش دوم پروژه عمرانی، شامل زیرسازی و آماده سازی و جدول و آسفالت است که عملیات بهسازی مسیر دسترسی با مخلوط ریزی در مسیر آغاز و پروژه تقدیم همشهریان خواهد شد

 

وی در پایان گفت: حوزه امنیت، آموزش و سلامت از اولویت کاری ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر قرار دارد و در این حوزه‌ها از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر