logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۳۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با ۱۳ میلیارد تومان در شریف‌آباد ابهر

احداث-مدرسه-۶-کلاسه-خیرساز-با-۱۳-میلیارد-تومان-در-شریف‌آباد-ابهر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به کلنگ‌زنی آموزشگاه متوسطه اول شش کلاسه خیرساز در شریف‌آباد گفت: این مدرسه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آیین کلنگ‌زنی آموزشگاه متوسطه اول ۶ کلاسه خیرساز در شریف‌آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این آموزشگاه به همت خانواده زنده‌یاد حاج عباس نجفی با حضور نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس، اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش استان، اسلامی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر مسئولین استانی، شهرستانی در منطقه شریف آباد شهر انجام شد.  

مرادی تصریح کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت هزار و ۷۵۷ مترمربع، با ساختمان آموزشی به متراژ ۷۳۲ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در طول مدت دو سال تحت نظارت اداره کل نوسازی و توسط خیر احداث و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد. این مدرسه در شهر شریف‌آباد و برای مقطع متوسطه اول، دخترانه ساخته خواهد شد و اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به آموزشگاه گلشهر ابهر گفت: این آموزشگاه در مراحل پایانی ساخت است و به زودی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر