logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۴۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه ایجرود:

امپراتوری دروغ دچار شکست سنگین رسانه‌ای شده است

امپراتوری-دروغ-دچار-شکست-سنگین-رسانه‌ای-شده-است-
مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به حمایت جهانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی گفت: امپراتوری دروغ دچار شکست سنگین رسانه‌ای شده است.

حجت‌الاسلام یوسف جاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: در طول سال‌های متمادی رسانه‌های دشمن بر افکار عمومی دنیا مسلط بود اما در اتفاقات اخیر شکست سنگینی خورده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نشانه این شکست سنگین تجمع‌هایی بود که در سرتاسر عالم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه انجام شد، تصریح کرد: این تجمع‌ها در حالی بود که رژیم صهونیستی به وسیله قدرت رسانه‌ای که دارد نتوانست روی ذهن مردم دنیا اثر بگذارد.

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه ایجرود به حضور مردم انقلابی ایران در صحنه و مقابله با توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: حضور مردم ولایتمدار در ایام اغتشاشات در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانگر این مطلب بود که مردم انقلابی ما واقع بین هستند و دچار اسارت ذهنی نسبت به رسانه‌های دروغ پرداز غربی نیستند.

وی خاطر نشان کرد: آن عده کمی هم که به سمت این رسانه‌ها کشیده شدند از واقعیت‌های پشت پرده رسانه‌ها بی خبر بودند.

حجت‌الاسلام جاهد ادامه داد: الان این رسانه‌ها رسوا شده و عوامل آنها نیز آواره کشورهای غربی شده‌اند و دیگر دروغ‌هایشان در بین مردم ایران بلکه در دنیا نیز خریدار ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر