logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۳۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات ژیمناستیک خبر داد:

هیئت ژیمناستیک در همه شهرستانهای استان زنجان فعال است

هیئت-ژیمناستیک-در-همه-شهرستانهای-استان-زنجان-فعال-است
رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با بیان اینکه امسال توانستیم در همه شهرستانها رشته ژیمناستیک را راه‌اندازی کنیم گفت: با حضور فعال هیئت‌های شهرستانی در این رشته ورزشی امیدواریم بتوانیم در مسابقات کشوری نتایج خوبی را کسب کنیم.

علی فرامرزلو در حاشیه نمایشگاه و جشنواره عزت و پیشرفت حوزه ورزش در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» با بیان اینکه هیئت ژیمناستیک زنجان از لحاظ پوشش بیمه بین ۳ تا هیئت‌ها قرار دارد اظهار کرد: بالای ۱۰۰۰ نفر ورزشکار ژیمناستیک در استان تحت پوشش بیمه هستند.

بیشتر بخوانید
وی گفت: رشته ورزشی ژیمناستیک در همه شهرستانهای زنجان فعال است و اغلب هیئت‌ها در این رشته حضور جدی دارند که با این روند امیدواریم بتوانیم با وضعیت مطلوب فعلی که داریم در مسابقات کشوری نتایج خوبی را کسب کنیم.
 
رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با بیان اینکه تجهیزات ورزشی مورد نیاز هیئت ژیمناستیک اغلب وارداتی هستند که این موضوع در تهیه تجهیزات مشکلات زیادی برای ما به وجود می‌آورد ابراز کرد: خوشبختانه تولید تجهیزات ورزشی رشته ژیمناستیک در سطح کشور آغاز شده است.
 
فرامرزلو با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاران در جهت راه اندازی واحد تولیدی تجهیزات ورزشی در استان زنجان حمایت می‌شود ادامه داد: راه اندازی واحدهای تولیدی ساخت تجهیزات ورزشی در استان زنجان تامین تهیزات ورزشی را تسهیل می‌کند.
 
وی با تاکید براینکه در بحث مربیگری رشته ورزشی ژیمناستیک در کشور جایگاه خوبی داریم ادامه داد: هرساله در استان برای بانوان و آقایان کلاس‌های مربیگری برگزار می‌کنیم و استقبال خوبی از این کلاس‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر