logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

برخی از مشکلات موجود شهر زنجان به معضلات پایدار تبدیل شده است/ گلایه از حضور نیافتن اعضای شورای چهارم در مراسم تحلیف

برخی-از-مشکلات-موجود-شهر-زنجان-به-معضلات-پایدار-تبدیل-شده-است-گلایه-از-حضور-نیافتن-اعضای-شورای-چهارم-در-مراسم-تحلیف

 معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: باید زخمهای کهنه را برطرف کرد چرا که برخی از موضوعات به معضلات پایدار تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی امروز در مراسم تحلیف شورای پنجم شهر زنجان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر هیچ‌گاه از یاد مردمان این سرزمین پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز کرد: باید تلاش کنیم و حواسمان به همه موضوعات و مسائل موجود باشد تا کارها به خوبی پیش برود.

معاون سیاسی استاندار زنجان با گلایه از اعضای شورای پنجم به خاطر حضور نیافتن در مراسم تحلیف که به غیر از سعید خدادادی و سه عضو منتخب هیچ کدام در این مراسم حاضر نبودند عنوان کرد: شورای چهارم یعنی کسانی که چهار سال قبل مسئولیت را تحویل گرفته بودند باید در این مراسم و تحویل مسئولیت به اعضای جدید حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: بنده در یکی از جلسات روزهای گذشته تاکید داشتم که از اعضای سابق شورا در مراسم تحلیف قدردانی شود که این حضور نیافتن پسندیده نظام اسلامی نیست که امیدوارم دیگر از این اتفاقات شاهد نباشیم.

موسوی با بیان اینکه برخوردها باید کریمانه باشد، خاطرنشان کرد: به نظر بنده خدمت‌رسانی، مسئولیت گرفتن و مسئولیت تحویل دادن نیز باید کریمانه باشد.

وی با تشکر از سعید خدادادی به خاطر حضور یافتن در این مراسم خطاب به اعضای شورای پنجم گفت: امیدوارم روزی که می‌خواهید مسئولیت را تحویل دهید با روی گشاده در مراسم تحلیف شورای بعدی حضور داشته باشید و باید هم اینطور باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندا زنجان با تاکید بر اینکه وظایف شورا خیلی مهم است، گفت: مدیریت شهر کار بسیار وسیع بوده به ذهن‌های خلاق و اندیشه‌های افراد که منتخب مردم هستند نیاز دارد و اگر نارسایی‌ها در مدیریت شهری باشد مردم از چشم اعضای شورای شهر خواهند دید.

وی با بیان اینکه مردم کلید شهر را به اعضای منتخب شورا داده‌اند، اظهار کرد: اعضای شوراها باید برای توسعه شهرها و شهرستان از دانشمندان استان و از نیروهای دانشگاهی استفاده کنند.

موسوی بیان کرد: تغییراتی که در بین اعضای شورای شهر زنجان می‌بینیم نگاه تحول خواه مردم را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهرداری مدیریت درآمد و هزینه است تصریح کرد: باید منابع درآمدی پایداری برای شهرداری زنجان تدارک دیده شود و این درآمد بر اساس اصول حساب شده خرج شود.

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارهای بر زمین مانده زیادی داریم، خاطرنشان کرد: باید زخمهای کهنه را برطرف کرد چرا که برخی از موضوعات به معضلات پایدار تبدیل شده است و امیدواریم همه دستگاه‌ها و شوراها برای برطرف کردن این مشکلات تلاش کنند.

وی با ابراز تاسف از راه نیافتن بانوان به شورای پنجم شهر زنجان انتخاب یک زن به عنوان شهردار منطقه 2 زنجان را امیدواره کننده توصیف کرد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ ]
جناب آقای موسوی امیدواریم در مدیریت بعدی استان حضور داشته باشید ولی در صورت عدم حضور بعنوان زنجانی خواهشمند است تجربیات وشناخت خود از ضعف ها ی ویرانگر مدیران فرهنگی اجتماعی سیاسی واقتصادی فعلی را در اختیار مراکز تصیم گیر در انتصاب مدیران قرار دهید
فرم ارسال نظر